Gressoney

dallan

Aktiv medlem
Gressoney
Verkar ju va skit bra där nere nu!

Skämt å sido vet någon om det går någon buss från Gressoney till Cervinia där det ser ut att vara lite mysigare snöförhållanden?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp