D dallan Aktiv medlem 2006-01-18 Gressoney #1 Verkar ju va skit bra där nere nu! Skämt å sido vet någon om det går någon buss från Gressoney till Cervinia där det ser ut att vara lite mysigare snöförhållanden?
Verkar ju va skit bra där nere nu! Skämt å sido vet någon om det går någon buss från Gressoney till Cervinia där det ser ut att vara lite mysigare snöförhållanden?