Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Griffon eller freeski 120
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiddeponken" data-source="post: 796366" data-attributes="member: 69530"><p>Jag skulle nog valt Griffon.. Ja kan inte riktigt säga varför. många säger att de är en plastig bindning som lätt går sönder. Antingen har de haft grym otur eller jag riktigt tur. Jag kör på ett par k2 Disoderly (stavning) förra årets modell. på dem har jag griffon bindnigen och bak har jag din-10 och fram din-9. De har ALDRIG tjuvlöst eller knappt löst ut när jag kraschat i svart linje. Då ska jag tillägga att jag väger 92 kg och kör agressivt och med mycket fart. Skulle vilja säga att griffon är en bra bindning som funkar för i princip vem som hellst. och för mig har den hållt hur bra som hellst ! Så jag skulle lägga mina pengar på den, för det är en bra bindning som funkar lika bra varje gång du trycker ner pjäxan! Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiddeponken, post: 796366, member: 69530"] Jag skulle nog valt Griffon.. Ja kan inte riktigt säga varför. många säger att de är en plastig bindning som lätt går sönder. Antingen har de haft grym otur eller jag riktigt tur. Jag kör på ett par k2 Disoderly (stavning) förra årets modell. på dem har jag griffon bindnigen och bak har jag din-10 och fram din-9. De har ALDRIG tjuvlöst eller knappt löst ut när jag kraschat i svart linje. Då ska jag tillägga att jag väger 92 kg och kör agressivt och med mycket fart. Skulle vilja säga att griffon är en bra bindning som funkar för i princip vem som hellst. och för mig har den hållt hur bra som hellst ! Så jag skulle lägga mina pengar på den, för det är en bra bindning som funkar lika bra varje gång du trycker ner pjäxan! Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Griffon eller freeski 120
Tillbaka
Topp