Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Griffon Schizo duckstance ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blomman67" data-source="post: 1009249" data-attributes="member: 118877"><p>Blir nog lite klurigt i o m att jag kommer att montera dom själv. Jag har ett par sth14 driver nu men hålen på tådelen lär nog knappast funka med Markers. Men min tanke är att montera dom där sth´n sitter, dvs på aggressiv ( hendryx har 2 linjer, aggressiv dvs boot center och less aggressiv 2.5cm bakom) linjen och med i princip all justermån bakåt, typ 5cm justermån bakåt och 1 cm framåt och med så mycket duck som jag vågar. Dvs jag justerar dom järnet bakåt tills det ser skumt ut <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=122529" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/b26975ce54471c6edc6e567b080d5f79.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blomman67, post: 1009249, member: 118877"] Blir nog lite klurigt i o m att jag kommer att montera dom själv. Jag har ett par sth14 driver nu men hålen på tådelen lär nog knappast funka med Markers. Men min tanke är att montera dom där sth´n sitter, dvs på aggressiv ( hendryx har 2 linjer, aggressiv dvs boot center och less aggressiv 2.5cm bakom) linjen och med i princip all justermån bakåt, typ 5cm justermån bakåt och 1 cm framåt och med så mycket duck som jag vågar. Dvs jag justerar dom järnet bakåt tills det ser skumt ut :) [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=122529][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/b26975ce54471c6edc6e567b080d5f79.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Griffon Schizo duckstance ?
Tillbaka
Topp