Griptape till longboard?

Wall-E

Ny medlem
Griptape till longboard?
Tjena, håller på att bygga en longboard (mest för skoj) och börjat tänka lite på griptapen. Tänkte först köpa den på stadium för 50 spänn, u know http://www.stadium.se/sport/skateboard/tillbehor-skateboard/042341/warp-griptape-colour , men tror det är till skatebräda egentligen menmen ska väll funka... Fast är det någon som vet den räcker, alltså längd och bredd-mässigt? Hade varit nice om någon kunde svara på min fråga ;) , decket är 110 cm långt och 30 cm på bredden.

Griptape till longboard?
eller om du bor i stockholm, åk in till kahalani och snacka med dem. sjukt sköna killer som gärna hjälper dig med alla frågor du har!

Griptape till longboard?
Budget varianten är att köpa halkskyddstejp på typ biltema för en femtilapp, funkar bra om man kan leva med att inte täcka hela brädan.

Griptape till longboard?
jag lånar tråden:P
hej alla! jag är fullständig nybörjare har aldrig åkt longboard men skulle vilja köpa en nybörjar bräda inte för några trick elr downhill! bara en vanlig enkel bräda
kan ni tipsa om några så skulle det vara jätte bra
helst ett komplett sätt för under 1000 kr
tack på förhand?? :D
finns en på intersport med 70mm hjul o abec 5 kullager för 1250:- är det någe att ha kolla gjärna in den den heter save the planet

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp