Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Grupp tryck!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5653" data-attributes="member: 10565"><p>Tycker inte att alla ska börja åka mono-ski. Jag vill vara ensam om en sak som jag alltid har hållt på med. Som exempel kan tas i helgen då jag var ute och moonade (hehe, fattar ni, Jag är KUL!) så stod man där i liftkön med ena foten uppknäppt och såg så cool ut man kan. Döm om min förvåning då det kom 2 bussar som det vällde ut trendiga tyskar med rosa overaller och en monoski under armen. Dem hade kommit för att konkurrera ut mig. Jag sa till den första som kom fram till liften: Nein Nein! Diesen backen bist für kleine für oss alles. </p><p>Han blev skitarg och skrek en massa till mig om att de hade åkt monoski jämt. Då blev jag sur och åkte hem. Ska det vara så? Undrar bara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5653, member: 10565"] Tycker inte att alla ska börja åka mono-ski. Jag vill vara ensam om en sak som jag alltid har hållt på med. Som exempel kan tas i helgen då jag var ute och moonade (hehe, fattar ni, Jag är KUL!) så stod man där i liftkön med ena foten uppknäppt och såg så cool ut man kan. Döm om min förvåning då det kom 2 bussar som det vällde ut trendiga tyskar med rosa overaller och en monoski under armen. Dem hade kommit för att konkurrera ut mig. Jag sa till den första som kom fram till liften: Nein Nein! Diesen backen bist für kleine für oss alles. Han blev skitarg och skrek en massa till mig om att de hade åkt monoski jämt. Då blev jag sur och åkte hem. Ska det vara så? Undrar bara. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Grupp tryck!
Tillbaka
Topp