Gruppresa

Gruppresa
Jag och ett gäng kompisar ska åka på en stor resa. Någon som har tips om vilka det är bäst att kontakta för detta? Hittills har jag kollat med lionalpin, sportresor och STS.
Dessutom skulle jag vilja ha tips på bra orter att åka till.
Jag har själv varit i Ischgl och att komma tillbaka hade inte varit helt fel, men annars lutar det nog åt Chamnix.

Ha en trevlig vinter alla skid/snowboard-älskare för nu faan är det snart säsong igen! :)

Tack för era inlägg!
 
Gruppresa
När min familj hälsade på mig i Cham förra året så åkte dom med Langley och dom var helnöjda.. kolla på www.langleytravel.se

Du kan också kolla med u.c.p.a om du ska till frankrike..
www.ucpa.se har en polare som åkte med dom och han var nöjd..

Man bor tillsammans med andra då och det är mer " kollo" känsla med dom har jag fått för mig...
 
Gruppresa
Tjenare tjenare, tycker självklart att ni ska åka med ucpa. www.ucpa.se jag och tio kompisar komme åka med dom till chamomix v.7. lycka till med bokandt....=)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp