Mikael_Roos
Medlem
Gruppresa
Jag och ett gäng kompisar ska åka på en stor resa. Någon som har tips om vilka det är bäst att kontakta för detta? Hittills har jag kollat med lionalpin, sportresor och STS.
Dessutom skulle jag vilja ha tips på bra orter att åka till.
Jag har själv varit i Ischgl och att komma tillbaka hade inte varit helt fel, men annars lutar det nog åt Chamnix.
Ha en trevlig vinter alla skid/snowboard-älskare för nu faan är det snart säsong igen!
Tack för era inlägg!
Dessutom skulle jag vilja ha tips på bra orter att åka till.
Jag har själv varit i Ischgl och att komma tillbaka hade inte varit helt fel, men annars lutar det nog åt Chamnix.
Ha en trevlig vinter alla skid/snowboard-älskare för nu faan är det snart säsong igen!
Tack för era inlägg!