Gulmargtråden

kajkalajkan

Ny medlem
Gulmargtråden
Hej

Trots jordbävningar och terrordåd så undrar jag om det är några som ska åka till Gulmarg i vinter? Jag har själv tvivlat lite grann men har nu bestämmt mig för att åka. Alperna är för dyrt och trist, jag längtar efter äventyr!
Så, är jag ensam? Har alla dragit sig ur, det skrivs ju inte så mycket här på forumet nu för tiden...
Som det ser ut nu kanske jag åker själv, så se det här som en inbjudan! Med andra ord, jag söker någon att åka med och kan gräva fram mig vid eventuella laviner och vice versa. Finns det något intresse så är det bara att höra av sig. Funderar på att åka i mitten/slutet av januari och vara kvar i ca två månader eller tills att pengarna tar slut...

Kaj- Som ser fram emot en bra säsong i Gulmarg i vinter!
 
Gulmargtråden
Skulle dit med langley, men de ställde in resan.
Har kört news-allert via google den sista tiden och det känns som ett klokt beslut att ställa in.
mvh
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp