snow_warlock
Ny medlem
Gymnasie val. -92
Natur natur eller natur matte data. bara det som gäller
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha jag ska också söka östras entrepenör!Kinkad sa:östra real, sam. entrepenörskap
kärrtorp, sam. media ekonomi
kärrtorp, sam. media
Järpen, vintrerakro
nacka, sam. ekonomi (tror ja)
pz. niggh
hur kul e de att köra pistmaskin hela livet ? då jobbar man ju jämt ist för att åka, ...axelf sa:1:media på borgaskolan i gävle.
Kul att fota och göra film etc.
2:översnöfordon i åre.
Lära sig om pistmaskiner och för hoppnigsvis få vara mycket i backen!
Varför ska man välja vinterakro i Östersund, när man kan flytta tio mil längre bort och åka i Åre?piivar sa:1. vinterarobatik i östersund
2. media i östersund
3. samhälle ekonomi i östersund
4. handel o addmistration i östersund
haha, inte många G's ostersundjibber, bara i min klass(1:an) inga i 2:an...rasmusericson sa:då får ju inte du gå därostersundjibber sa:asså om ni tänkte söka till vinterakro i östersund så kan ni ju glömma det bara G där inga playerh8er !!!
vilken skola? de verkar jue redit nice!:DEgidE sa:idrotts-programmet med inriktning friluftsliv! alperna i trean!hoppas bara att ja kommer in
(typ 240 i intagningspoäng!)
Det e såklart att dom inte ringer hem. Gymnasiet är ju inte ett måste.KruxDeluxe sa:ja går samhäll, de e typ som nian fasst allt e lite lättare juh, å sen tar dom slappare på allt, likso mer ansvar sj åså.. så dom ringer typ inte hem om man inte vart där åså :PMickegustafsson sa:börja inte samhäll.. Jag går där och det är ett rent helvete!
Precis som att börja om 9an + mycket mer läxor mer läsning av böcker osv..
Idag fick vi en svenska bok med 300sidor och en engelska bok med 250sidor och dom ska va klara om 4v..
för hårt.
Plus att min skola har individuell inriktining idrott.. så ja har jibbing nästa år, de e chill!
Hehe, Tps är slappt som fan :Pniklaasj sa:1. TPS polhem Gävle
2. Hotell restaurang åre
3. Energie vvs-montör polhem Gävle
äntligen nån som vet vad han villSKRATCH sa:1.Malung local
2.El Mora
3.Media mora
4.samhäll mora
aaah det är riktigt, älska el-programmetHenkeR sa:EL på Wargentin (östersund)
EL - programmet rep repMartiiin sa:1. EC-NTI, Elprogrammet-NTI
2. EC. Elprogrammet
har ni fyra val ?piivar sa:1. vinterarobatik i östersund
2. media i östersund
3. samhälle ekonomi i östersund
4. handel o addmistration i östersund