Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gymnasieval!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikBoden" data-source="post: 854720" data-attributes="member: 69525"><p>Jag går andra året på skidlinjen i malung!(freeridegymnasiet) skulle absolut rekomendera att börja här då man får otroligt lätt att få jobb efter skolan i liftanläggningar! jag går som sagt andra året och har redan erbjudanden från flera anläggningar om jobb under sportlovsveckorna! dock så blir du ganska fast inom fjällturismen med den här linjen skulle jag tro men du kommer ju iallafall gå en hotell och turism linje med mycket åkning som du har otroligt mycket nytta av inom turismen! du kan även välja skidlärargymnasiet här i malung. en ny linje sedan förra året där du får skidlärarutbildningens steg 1-3 gratis under de tre åren du går här! dock så ör skidlärarlinjen endast för skidåkare, så åker du snowboard så måste du åka skidor under skoltid. </p><p>du kan ju kolla hemsidorna: </p><p>www.freeridegymnasiet.se</p><p>www.skidlarargymnasiet.se</p><p>och det är bara att kontakta någon av kontaktpersonerna på hemsidorna om du vill komma hit och kolla hur det är! </p><p>Mvh Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikBoden, post: 854720, member: 69525"] Jag går andra året på skidlinjen i malung!(freeridegymnasiet) skulle absolut rekomendera att börja här då man får otroligt lätt att få jobb efter skolan i liftanläggningar! jag går som sagt andra året och har redan erbjudanden från flera anläggningar om jobb under sportlovsveckorna! dock så blir du ganska fast inom fjällturismen med den här linjen skulle jag tro men du kommer ju iallafall gå en hotell och turism linje med mycket åkning som du har otroligt mycket nytta av inom turismen! du kan även välja skidlärargymnasiet här i malung. en ny linje sedan förra året där du får skidlärarutbildningens steg 1-3 gratis under de tre åren du går här! dock så ör skidlärarlinjen endast för skidåkare, så åker du snowboard så måste du åka skidor under skoltid. du kan ju kolla hemsidorna: www.freeridegymnasiet.se www.skidlarargymnasiet.se och det är bara att kontakta någon av kontaktpersonerna på hemsidorna om du vill komma hit och kolla hur det är! Mvh Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gymnasieval!
Tillbaka
Topp