Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hakuba eller Niseko (Japan) 2020?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Japow" data-source="post: 1193792" data-attributes="member: 169780"><p>hej [USER=160143]@DanielBergared[/USER]</p><p>det bästa alternativet är oftast att ta en buss direkt från flygplatsen</p><p>dom två jag andvänder mej av rätt så många avgångar varje dag</p><p>du bör boka i förväg dom brukar booka ut under jul och cny</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.goodsports.co.jp/white_eng/ski-bus/[/URL]</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.access-n.jp/resortliner_eng/[/URL]</p><p></p><p>det finns minibussar och shuttles</p><p>samt taxi doc betydligt dyrare</p><p>tåget tycker jag är rätt omständig svårt med bagage stannar in i niseko utan i kutchan 10-20 min utanför niseko eller i niseko town som oxå är rätt långt ifrån själva skidanläggningen där jag förmodar att du kommer bo</p><p></p><p></p><p>moiwa är en liten skidanläggning som dom klippt bort från nisekos lift karta</p><p>då dom har en annan ägare.</p><p>du kan åka skidor mellan niseko annupuri och moiwa eller ta en kanske 5 min att köra mellan dom två anläggningarna</p><p></p><p>rusutsu är en anläggning med två berg lätt att hitta puder när det snöat det går bussar mellan niseko och rusutsu finns doc inte mycket att göra i rusutsu då hela skidanläggningen är byggd runt ett hotel få barer och restaurang</p><p>men bra puder åkning rekommenderar dagsturer ditt från niseko</p><p>men inte de roligaste stället att bo beroende på din budget förstås hotellet är stort och har allt du behover men de kostar</p><p></p><p><em>Asahidake</em> tror jag det är du menar ?</p><p>finns massa information om själva berget snö statistik osv online jag brukar åka ditt på våren och och hikka sällan där under högsäsongen </p><p></p><p>bor du i niseko så har du kirror ca 1 timmes körning från niseko som oxå kan vara värt en eller två dagsturer dom får mer snö än dom andra anläggningarna </p><p></p><p>om du har mer frågor så pm mej</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Japow, post: 1193792, member: 169780"] hej [USER=160143]@DanielBergared[/USER] det bästa alternativet är oftast att ta en buss direkt från flygplatsen dom två jag andvänder mej av rätt så många avgångar varje dag du bör boka i förväg dom brukar booka ut under jul och cny [URL unfurl="true"]https://www.goodsports.co.jp/white_eng/ski-bus/[/URL] [URL unfurl="true"]https://www.access-n.jp/resortliner_eng/[/URL] det finns minibussar och shuttles samt taxi doc betydligt dyrare tåget tycker jag är rätt omständig svårt med bagage stannar in i niseko utan i kutchan 10-20 min utanför niseko eller i niseko town som oxå är rätt långt ifrån själva skidanläggningen där jag förmodar att du kommer bo moiwa är en liten skidanläggning som dom klippt bort från nisekos lift karta då dom har en annan ägare. du kan åka skidor mellan niseko annupuri och moiwa eller ta en kanske 5 min att köra mellan dom två anläggningarna rusutsu är en anläggning med två berg lätt att hitta puder när det snöat det går bussar mellan niseko och rusutsu finns doc inte mycket att göra i rusutsu då hela skidanläggningen är byggd runt ett hotel få barer och restaurang men bra puder åkning rekommenderar dagsturer ditt från niseko men inte de roligaste stället att bo beroende på din budget förstås hotellet är stort och har allt du behover men de kostar [I]Asahidake[/I] tror jag det är du menar ? finns massa information om själva berget snö statistik osv online jag brukar åka ditt på våren och och hikka sällan där under högsäsongen bor du i niseko så har du kirror ca 1 timmes körning från niseko som oxå kan vara värt en eller två dagsturer dom får mer snö än dom andra anläggningarna om du har mer frågor så pm mej [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hakuba eller Niseko (Japan) 2020?
Tillbaka
Topp