Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hakuba eller Niseko (Japan) 2020?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Japow" data-source="post: 1194378" data-attributes="member: 169780"><p>Myoko har flera resorts att välja mellan så ska du vara borta 4 veckor kan det vara ett bra alternativ speciellt om du har tillgång till bil då det är lite struligt att ta sig mellan dom olika anläggningarna </p><p>dom flesta säsongerna hittar du i akkura onsen då dom har fler hotell,restauranger och barer där mina två favoriter är när det gäller puder är seki onsen och lotti arei </p><p></p><p>Nozawa är en walking village där du absolut inte behöver bil gratis onsen små restauranger och barer helt klart den bästa skidbyn i japan (enligt mej)</p><p>åkningen är det heller inget fel på speciellt inte om du gillar tree runns </p><p></p><p>Du skulle kunna göra båda på samma resa 3 veckor myoko 1 vecka nozawa.</p><p>det går buss i mellan myoko och nozawa jag bor ca 50 min från nozawa och 2 timmar från myoko så har du några frågor så är det bara att pm mej</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Japow, post: 1194378, member: 169780"] Myoko har flera resorts att välja mellan så ska du vara borta 4 veckor kan det vara ett bra alternativ speciellt om du har tillgång till bil då det är lite struligt att ta sig mellan dom olika anläggningarna dom flesta säsongerna hittar du i akkura onsen då dom har fler hotell,restauranger och barer där mina två favoriter är när det gäller puder är seki onsen och lotti arei Nozawa är en walking village där du absolut inte behöver bil gratis onsen små restauranger och barer helt klart den bästa skidbyn i japan (enligt mej) åkningen är det heller inget fel på speciellt inte om du gillar tree runns Du skulle kunna göra båda på samma resa 3 veckor myoko 1 vecka nozawa. det går buss i mellan myoko och nozawa jag bor ca 50 min från nozawa och 2 timmar från myoko så har du några frågor så är det bara att pm mej [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hakuba eller Niseko (Japan) 2020?
Tillbaka
Topp