Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Halfpipe platå stand vore coolt i x-games!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CHINASPIN" data-source="post: 1292897" data-attributes="member: 188930"><p>Som det låter en aluminium rektangulär stolpe innåt (inte jäms med pipen) med en stå flärp med gummi på i linje med pipe vägg....... på HÖG HÖJD ..... den som klarar laddar på stå några sekunder på flärpen får scores'.</p><p></p><p>Men då får dem ladda på för att komma upp!!</p><p></p><p></p><p>Funkar ju dem har ju redan färg meters skärmar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CHINASPIN, post: 1292897, member: 188930"] Som det låter en aluminium rektangulär stolpe innåt (inte jäms med pipen) med en stå flärp med gummi på i linje med pipe vägg....... på HÖG HÖJD ..... den som klarar laddar på stå några sekunder på flärpen får scores'. Men då får dem ladda på för att komma upp!! Funkar ju dem har ju redan färg meters skärmar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Halfpipe platå stand vore coolt i x-games!!
Tillbaka
Topp