Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du några bättre alternativ för någon som bor i lägenhet eller är på resande fot?Oj, det var dyrt för en plastpall med gummi på.
Jag köpte såna, kan rekommenderas. (De brukar ju rabatteras ut så priset blir lite humanare, tror jag la 400:- för mina). Enkel och smidig lösning, och vallajärnet och annan utrustning kan ligga nästat inne i pallarna så blir det en ganska smutt enhet,Har ingen erfarenhet själv men är sugen på denna.
![]()
Happy Norwegian Mr. Grippy (Alpine & XC), vallabord - Orange - Vallabord & vallajärn | XXL
Läs mer om Mr. Grippy (Alpine & XC), vallabord. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
Har du några bättre alternativ för någon som bor i lägenhet eller är på resande fot?
2 st träreglar eller dylik klädda med gummi tillräcklig höga för att inte bindningen ska ta i bordet och sen 2st tvingar. Ba klämma fast träreglarna på bordet o lägga brädan mellan domHar du några bättre alternativ för någon som bor i lägenhet eller är på resande fot?
Skulle kanske t.o.m gå att ha reglarna en bit utanför bordet så man har bräda i "luften"? Najs2 st träreglar eller dylik klädda med gummi tillräcklig höga för att inte bindningen ska ta i bordet och sen 2st tvingar. Ba klämma fast träreglarna på bordet o lägga brädan mellan dom![]()
Kanske detSkulle kanske t.o.m gå att ha reglarna en bit utanför bordet så man har bräda i "luften"? Najs
Kanske
Kanske detom det inte kollapsar då. Går nog att lösa med en längre regel som går en bit in på bordet. Men tycker om att köra på bordet med täckpapp under så att vallan inte hamnar överallt och är enkel att ta bort
Är det två st det där eller måste man beställa 2 separata?Jag köpte såna, kan rekommenderas. (De brukar ju rabatteras ut så priset blir lite humanare, tror jag la 400:- för mina). Enkel och smidig lösning, och vallajärnet och annan utrustning kan ligga nästat inne i pallarna så blir det en ganska smutt enhet,
Hur ser fötterna som är mot bordet ut? Tillräckligt bra friktion för att de inte ska glida runt?Jag köpte såna, kan rekommenderas. (De brukar ju rabatteras ut så priset blir lite humanare, tror jag la 400:- för mina). Enkel och smidig lösning, och vallajärnet och annan utrustning kan ligga nästat inne i pallarna så blir det en ganska smutt enhet,
Relevant produktest hahahaha. Den verkar ju funka bra enligt videon!Nu blev jag helt såld.
Ja, motsvarande gummi som på ovansidan. Inga problem med fäste där jag har provat, ställer man dem på en tidning glider de väl runt antar jag men annars suger de fast både mot bord och skidor/bräda tämligen väl, över förväntan för mig iallafall. Man kan sickla på eller kantslipa med tillräckligt tryck för att bli trött i armarna innan de glider runt... kommer det vallarester på gummit är det ju bara att göra rent för att suget ska bli OK igen.Hur ser fötterna som är mot bordet ut? Tillräckligt bra friktion för att de inte ska glida runt?
Hahaha wtf? Blev fan provocerad av den där videon. Hur bevisar det där att pallarna är bra?! Och att jag tror det är 100% videomagi.Nu blev jag helt såld.
Mr Grippy kommer snart med en 2.0 version och är därför slut på hemsidan och XXL.hm, detta verkar ju riktigt nice. Jag letar efter nåt att valla skidorna på. Funderar på skruvningar från Swix (999 på XXL just nu) att skruva på arbetsbord eller Travel Waxer. Nån som har erfarenhet av dem?
Annars nån som hittar vart man kan köpa Mr Grippy. Verkar omöjlig att hitta att köpa
Jag har sett 2.0 versionen, det är den jag suktar efter.Mr Grippy kommer snart med en 2.0 version och är därför slut på hemsidan och XXL.
100 kr för paret på xxl just nu (Mr Gripy alltså)
Tack! Jag hann!Dom fanns på XXL Stockholm City. Jag var där runt lunch och då fanns det en fem-sex st kvar
100 kr för paret på xxl just nu (Mr Gripy alltså)
Då brukar det gå att hänvisa till hemsidan och få till "rätt" kampanjpris. För på hemsidan får man även de olika butikernas lagerstatus, och då ska priset också gälla där.Var i Bromma igår och kollade efter andra fynd och där kostade dom 400 kr så det skiljer tydligen mellan varuhusen.