Hammarbybacken?

• Trådstartare Trådstartare Alexander_Runhellen
  • Start datum Start datum
Hammarbybacken?
aendrew sa:
eltorro sa:
klart dom inte öppnar, va där och kolla in railsen dom satt upp och dom har inte ens startart kanonerna har svårt att tro att dom ska öppna till helgen!
vilka rails hade dom satt upp då ?
dom hade en strait typ 8-10 m sen ett battelship 10m typ, sen hade dom en boarder cross bana eller nåt haha, sen brevid hade dom en rainbow box och en vanlig box har jag för mig :) kinkad@ fr har bilder

Hammarbybacken?
d2xr8b4o

ykh3zy5e

7eit8v00

3np8466i

Lite bilder från hammarbybacken idag, ursäkta kvallan taget med mobil:)
dom håller på o bygger vet inte ifall dom kommer sätta upp nå fler rails lr nåt?

Hammarbybacken?
Mar_cus sa:
Ternsj0 sa:
Mar_cus sa:
ja de stämmer backen öppnar för säsongen, dom har ju införskaffat ett sådant där nytt snökanonssystem som klarar av +grader
Haha! Klarar av +grader! den va bra :P
ja asså de e helt sjukt, har hört att dom ska klara av snötillverkning vid upp till 13+
okej, det finns kanoner som kan spruta i 5 plus, men 13 grader kan jag garantera att det inte ärär möligt, då skulle backarna öppna redan i oktober och antagligen ha miljöfarliga konsekvenser.

Hammarbybacken?
men allt börjar 15.30? är det själva tävlingen eller kan man köra fast man inte e me o tävlar ända tills 8:D?
det här ser phäät ut btw

Hammarbybacken?
skimo sa:
men allt börjar 15.30? är det själva tävlingen eller kan man köra fast man inte e me o tävlar ända tills 8:D?
det här ser phäät ut btw
Jag vet ingenting, men jag skulle gissa att bara tävlande får köra? Tävlingen börjar btw 16 anmälning från 15:30

Hammarbybacken?
Jag slängde iväg ett mail med frågan om dom skulle öppna för säsongen. Här är svaret

Hej!

Tack för ditt mail.
Nu på lördag kl 16-20 har Hammarbybacken öppet, och om du är intresserad av att
åka kan du komma hit och anmäla dig på plats kl 15.30 till Stockholm Rail Open.
För att öppna Backen för säsongen krävs en längre period av kyla, så det får vi
invänta.

Med vänlig hälsning

Linda Holmberg
Hammarbybacken AB/Skistar AB
SE-780 67 Sälen
Tfn: 0280-880 55
Mob: 070-311 47 12
Fax: 08-641 8540
Mail: linda.holmberg@skistar.com

Hammarbybacken?
Julben sa:
Jag slängde iväg ett mail med frågan om dom skulle öppna för säsongen. Här är svaret

Hej!

Tack för ditt mail.
Nu på lördag kl 16-20 har Hammarbybacken öppet, och om du är intresserad av att
åka kan du komma hit och anmäla dig på plats kl 15.30 till Stockholm Rail Open.
För att öppna Backen för säsongen krävs en längre period av kyla, så det får vi
invänta.

Med vänlig hälsning

Linda Holmberg
Hammarbybacken AB/Skistar AB
SE-780 67 Sälen
Tfn: 0280-880 55
Mob: 070-311 47 12
Fax: 08-641 8540
Mail: linda.holmberg@skistar.com
haha LOOL exakt så sa hon till mej me när ja skrev en fråga så fick man meer än va man ville ha;D

Hammarbybacken?
kom nyss hem därifrån ja med ser ut som dom använt ishalls snö också för det låg en snöhög på parkeringen plus att lite dåligt att dom lagt det på sdant brant ställe.. men men det såg ut att bli bra:)

Hammarbybacken?
före tävlingen tror jag inte för dom vill nog inte att allt ska vara ner kört o så, isf äre efter men tveksamt också för kommer va kosvart om du stänger av strålkastarna. men söndag kan du ju höra efter om du får.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp