tror du det är att bara sätta upp rails eller?oskar_f sa:Tycker Hammarbybacken bör sätta upp alla rails och boxar ist för att ha 4 uppe! då skulle de vara kult där
Upp med den dubbel kinkade boxen!Sushi sa:Precis som Albin säger så tar det tid att sätta upp rail. Men det kommer komma upp mer och mer. Har inte jätte mycket tid nu innan jul men gör mitt bästa för att få igång parken på riktigt. Och kompressorn är som sagt trasigt för tillfället, så fort den är fixad och får snö så kommer kickern upp!
Backen ligger i ett rätt utsatt läge då det ofta blåser nordliga vindar. Vinden, det kalla vädret och mycket folk gör att det blir isigt i backen, tyvärr. Bara att stompa landningarna! Mer lines kommer! Ska jobba nu på onsdag så får se vad det blir.
Kom med förslag vad ni vill ha i backen.
Låter bra att ni jobbar på det. Personligen tycker jag ett redigt hopp är det enda som betyder något.Sushi sa:Precis som Albin säger så tar det tid att sätta upp rail. Men det kommer komma upp mer och mer. Har inte jätte mycket tid nu innan jul men gör mitt bästa för att få igång parken på riktigt. Och kompressorn är som sagt trasigt för tillfället, så fort den är fixad och får snö så kommer kickern upp!
Backen ligger i ett rätt utsatt läge då det ofta blåser nordliga vindar. Vinden, det kalla vädret och mycket folk gör att det blir isigt i backen, tyvärr. Bara att stompa landningarna! Mer lines kommer! Ska jobba nu på onsdag så får se vad det blir.
Kom med förslag vad ni vill ha i backen.
word.Naturalripper sa:Hej!
Körde denna såkallade park för någon vecka sen eller 2. Kommer låta lite pipig nu men jag märkte mycket fel. Nr1 glöm att ni shapar parken varje dag, att sladda in med maskinen lite här och där mellan hoppen och railsen är inte att shapa. Varför bygger ni hopp med vallgravar i mellan?? Jag bryr mig inte men jag såg ett par kids som pröva och inte kom över, och då smällde knäna i ansiktet! Är det inte bättre att bygga raka platåer? Visst snöbrist men bygg då ner dom lite tills ni får snö att göra det ordentligt. Sen till railsen. Dom till vänster om hoppen har ni ju tryckt in så jävla nära hoppen så som kör goofy kan ju snudd på använda kicken till hoppen för att ta mig upp på dom. WHY?? Hade det inte varit bättre att flytta hoppen höger eller vänster och gjort riktigt nice raillinjer på en av sidorna???
Som sagt sorry men jag blev som du märker sjukt besviken. Hoppas ni bygger om till något bättre!
Peace