Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Handgjorda skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sydvastlund" data-source="post: 324652" data-attributes="member: 65658"><p>Åker på ett par Rhinos, änvänds både i pist och offpist, funkar förvånandsvärt bra i pist där det går att åka överraskande fort trots mjukheten. Funkar nästan lika bra att carva med som ett par storslalom skidor. Självklart använder jag dessa oftare utanför pisten än i den, och det är här jag uppskattar dem mest. För pudersnö och slask är Rhino Chaser de bästa skidor jag åkt på, en härlig surfkänsla och ett fantastiskt flyt. ett stort plus är vikten, de väger väldigt lite för sin bredd och längd. vid sämre förhållanden såsom skare/bristande skare eller uppåkt puder är de inte särskilt sköna, det är här jag skulle vilja ha en hårdare skida. appropå kvalité vill jag påstå att skidan håller en utomordentlig kvalle i belag och tålighet, grafiken å andra sidan blir ganska lätt repad och ful. Å andra sidan går skidorna lika bra med repig oversida som en fin översida. körde på en del sten i vintras i hög fart och med bra tryck på skidan, var orolig att jag knäckt den, men det fanns inte ett märke.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sydvastlund, post: 324652, member: 65658"] Åker på ett par Rhinos, änvänds både i pist och offpist, funkar förvånandsvärt bra i pist där det går att åka överraskande fort trots mjukheten. Funkar nästan lika bra att carva med som ett par storslalom skidor. Självklart använder jag dessa oftare utanför pisten än i den, och det är här jag uppskattar dem mest. För pudersnö och slask är Rhino Chaser de bästa skidor jag åkt på, en härlig surfkänsla och ett fantastiskt flyt. ett stort plus är vikten, de väger väldigt lite för sin bredd och längd. vid sämre förhållanden såsom skare/bristande skare eller uppåkt puder är de inte särskilt sköna, det är här jag skulle vilja ha en hårdare skida. appropå kvalité vill jag påstå att skidan håller en utomordentlig kvalle i belag och tålighet, grafiken å andra sidan blir ganska lätt repad och ful. Å andra sidan går skidorna lika bra med repig oversida som en fin översida. körde på en del sten i vintras i hög fart och med bra tryck på skidan, var orolig att jag knäckt den, men det fanns inte ett märke. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Handgjorda skidor
Tillbaka
Topp