Handräcken i Stockholmsområdet

• Trådstartare Trådstartare ptrl
  • Start datum Start datum
P

ptrl

Guest
Hej.
Jag undrar om det är någon som har tips på bra handräcken nära någon ishall i Stockholm?

Senast ändrad:
Sjukt!! nån borde ju ha nått tips? folk verkar ju bara veta saker om jons hår, henkes grillz... etc.

det fins ett asfett rail på skeppsholmen, på väg ner till bron. men utan ishall såklart.

whatever..men den är sjukt kinkad, och lite C vriden. det kan vara fördel att vara pro om man ska ta den (: hah

På östermalms ip finns 2 långa downs , jacob wester kör bla ett av dom i filmen rising.
Det finns ishall och kiosk , dom håller på och isar i dagsläget men det skulle vara klart till imorgon torsdag :) .

Östermalms ip ligger en liten bit från Stadion.

Senast ändrad:
det sjukaste räcket finns i blåsut söder om stan.. ett 2 kinkat som är ca 25 meter lång!
men det finns ingen ishall i närheten.. men när snön kommer så är det ju bara att köra!

sen finns det 2 rails till vid nacka trafikplats. det ena är med i free rad filmen raising, som wester åker på.
det andra ligger på andra sidan vägen. förra året var det folk där som försökte sig på det om jag minns rätt. 3 kink tror jag. men man får skita i den första delen, eftersom fart är ju bra att ha (: . aja, men man kan nog få lite coola pics där

Det som Eevez nämner är ju stört ballt.
Inte provat men det kommer i vinter.

Annars har vi ett 23 kinkat C-räcke i Gustavsberg/Värmdö.
Ganska nära ishall, men det är totalt stört.
Tror inte att man skulle kunna köra det.
Galet stört iaf !

frandfors sa:
Det som Eevez nämner är ju stört ballt.
Inte provat men det kommer i vinter.

Annars har vi ett 23 kinkat C-räcke i Gustavsberg/Värmdö.
Ganska nära ishall, men det är totalt stört.
Tror inte att man skulle kunna köra det.
Galet stört iaf !
Stört?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp