happy days lr propaganda

happy days lr propaganda
hhmmmm...happy dayz eller propaganda....båda filmerna är jävligt bra men du tröttnar på happy dayz i längden men propaganda ligger kvar som en skitbra film!!!

men köp båda två dom e jävligt bra!

happy days lr propaganda
jag skulle inte köpa nån!!!!! vänta tills efter sommaren när alla nya filmer kommer ut som tex PBP o MSP o TGR har gjort..... dom kommer säckert vara ännu grymmare!! //ses

happy days lr propaganda
Ska du köpa film så rekomenderar jag dig att köpa någon ski movie film istället. Alldeles för mycket rails och tråk i PB-filmerna. Men är det bara jibbing du vill ha så köp propaganda.

happy days lr propaganda
Svår fråga båda filmerna e grymma som satan men jag skulle nog köpt happy om jag va dig. fyfan va musiken e bra i happy föresten förutom på jons åk :( hade!

happy days lr propaganda
Det är ju ganska svårt eftersom båda filmerna är så bra...Men jag tycker ändå att du ska köpa HAPPY DAYZ för den är lite nyare...

happy days lr propaganda
köp propaganda och sen spelar du in happy days när den går på extreme channel den 8:e maj klockan 1900!

//K

happy days lr propaganda
Har inte sett propaganda men har Happy filmen. Svin bra film med mycket sjysst jibb men även en del med FETT mycket puder!!!

Tillbaka
Topp