har åka skidor problem med likviditeten?

Fick också en sådan bild i min Åka Skidor, tycker dom där skidlärarna gör ett bra jobb!

håller med shit vilket bra sätt att få mer elever jag menar skulle jag inte kunna åka skidor då skulle jag då fan gå till en av dom tjejrna och lära mig det på ett längre tag

har för mig att pengarna de drar in går till ngt bra. så det är ju whatever.

inget har väll dött av lite naket, eller?

jag köpte en sådan kalender till min korridor tjejerna var lite missnöjda med de manliga skidlärarna G- fick de i betyg medans vi killar gav de kvinnliga lärarna VG+ men vissa månader fick helt klart IG! Det är typ som när Linda rosing är med i slitzkalendern= BLÄ!!

hahaha en del bilder är ju fan helt sjuka! liksom checka den med bruden som tar en fet sväng helt näck, haha! länkar inte man vet ju aldrig vad som händer här då :P

Dr_Snow sa:
HotDamnSara sa:
börjar tro att ÅS har problem med mer än jag nånsin kunnat ana...
Tro mig eller ej, men jag håller med. Är det inte lite pinsamt det här?
det är SJUKT pinsamt.
och inte bara pinsamt, det är som att ta sjuttielva stooora steg bakåt i tiden. nog för att ÅS kanske inte är kända för att vara Sveriges mest nytänkande och framåtsträvande fora, men någon måtta får det väl vara?!

Senast ändrad:
Har slutat prenumerera på nämnda tidning, främst pga. övervikten Årereportage och oskicket att återanvända gamla reportage - detta verkar vara ett nytt lågvattenmärke...

Tillbaka
Topp