Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Har bil från alperna till Stockholm!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rohansson" data-source="post: 1039058" data-attributes="member: 44223"><p>Tja! Jag är nere och roadtrippar med en bil i Europa. Just nu är jag i Budapest, tänkte väl röra mig mot Geneve om ett par dagar och göra mig av med bilen och flyga hem. Det är en grön Honda civic från -78, Cab! Tänkte att någon kanske är sugen på att köra hem istället så slipper jag skrota den. Den går som en klocka, gick igenom besiktningen med blankt papper för 4 dagar sedan, försäkring finns! 2 pers + packning får ok plats! Vi plockade upp ett par liftare men då tog däcket i hjulhuset så fler än 2 är kört. Om ni är sugna på en lite speciell roadtrip hem så hör av er snarast! Helst på sms, 0707-454745, så löser vi detaljerna!</p><p></p><p>/Robin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rohansson, post: 1039058, member: 44223"] Tja! Jag är nere och roadtrippar med en bil i Europa. Just nu är jag i Budapest, tänkte väl röra mig mot Geneve om ett par dagar och göra mig av med bilen och flyga hem. Det är en grön Honda civic från -78, Cab! Tänkte att någon kanske är sugen på att köra hem istället så slipper jag skrota den. Den går som en klocka, gick igenom besiktningen med blankt papper för 4 dagar sedan, försäkring finns! 2 pers + packning får ok plats! Vi plockade upp ett par liftare men då tog däcket i hjulhuset så fler än 2 är kört. Om ni är sugna på en lite speciell roadtrip hem så hör av er snarast! Helst på sms, 0707-454745, så löser vi detaljerna! /Robin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Har bil från alperna till Stockholm!
Tillbaka
Topp