Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Har du bott i la daille?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tyrre" data-source="post: 82841" data-attributes="member: 34486"><p>Kalas-fint!</p><p></p><p>Vi har språkats tidigare så det kanske inte är nåt nytt. Jag bodde i alla fall på Pierre et Vacances med 6 andra på 35 m2. Lght var väl rätt schysst (för att vara fransk standard) och som sagt nära till backen. Är man en partymänniska är det klart bättre att bo mindre/sunkigare i stan. Jag rapporterade min resa i fjol på nätet och lite bilder på lghten finns på <a href="http://www.resdagboken.se/diary.asp?d=5&id=6544." target="_blank">http://www.resdagboken.se/diary.asp?d=5&id=6544.</a></p><p></p><p>Lycka till!</p><p></p><p>Btw: Jag är fortfarande mycket intresserad att bo v2 hos er (om det är möjligt).</p><p></p><p>/Tyrre</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tyrre, post: 82841, member: 34486"] Kalas-fint! Vi har språkats tidigare så det kanske inte är nåt nytt. Jag bodde i alla fall på Pierre et Vacances med 6 andra på 35 m2. Lght var väl rätt schysst (för att vara fransk standard) och som sagt nära till backen. Är man en partymänniska är det klart bättre att bo mindre/sunkigare i stan. Jag rapporterade min resa i fjol på nätet och lite bilder på lghten finns på [URL]http://www.resdagboken.se/diary.asp?d=5&id=6544.[/URL] Lycka till! Btw: Jag är fortfarande mycket intresserad att bo v2 hos er (om det är möjligt). /Tyrre [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Har du bott i la daille?
Tillbaka
Topp