Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Har du bott i la daille?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JensE" data-source="post: 82842" data-attributes="member: 16219"><p>Jag bodde där för några år sedan i en säsong. SOm tidigare nämnts så är det kanon förutom att det tar en 30 min att gå hem på kvällarna när man varit ute och bussarna slutat gå.</p><p>Vi åkte med Alpservice då och de är väl relativt dyra men man vet ju vad man får å andra sidan.</p><p></p><p>Vi är förövrigt två st som skall göra en återresa till Val d Isere så om du har något nys på boende så skriv gärna</p><p></p><p>Ha det</p><p></p><p>Mvh Jens</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JensE, post: 82842, member: 16219"] Jag bodde där för några år sedan i en säsong. SOm tidigare nämnts så är det kanon förutom att det tar en 30 min att gå hem på kvällarna när man varit ute och bussarna slutat gå. Vi åkte med Alpservice då och de är väl relativt dyra men man vet ju vad man får å andra sidan. Vi är förövrigt två st som skall göra en återresa till Val d Isere så om du har något nys på boende så skriv gärna Ha det Mvh Jens [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Har du bott i la daille?
Tillbaka
Topp