Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Har du Extrem Exciter eller känner någon som har?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hultanhasek" data-source="post: 141004"><p>jag är inte dum. klart som fan att jag hade köpt det dyraste och bästa om jag inte hade varit student och inte har allför mycket pengar över. Att det är min första bräda gör ju inte saken bättre heller. Känns dumt att slänga ner för mycket pengar i något man kanske inte ens tycker om.</p><p></p><p>Ingen har egentligen svarat på frågan jag ville få svar på från början. Har DU haft ett par exiter-bindningar eller känner DU någon har erfaranhet av just de bindningarna.(som har ägt och åkt på dem).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hultanhasek, post: 141004"] jag är inte dum. klart som fan att jag hade köpt det dyraste och bästa om jag inte hade varit student och inte har allför mycket pengar över. Att det är min första bräda gör ju inte saken bättre heller. Känns dumt att slänga ner för mycket pengar i något man kanske inte ens tycker om. Ingen har egentligen svarat på frågan jag ville få svar på från början. Har DU haft ett par exiter-bindningar eller känner DU någon har erfaranhet av just de bindningarna.(som har ägt och åkt på dem). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Har du Extrem Exciter eller känner någon som har?
Tillbaka
Topp