Har du Extrem Exciter eller känner någon som har?

• Trådstartare Trådstartare hultanhasek
  • Start datum Start datum
H

hultanhasek

Guest
Jag köpte ett par Extrem Exciter bindningar till min RIDE-bräda idag. Kollade direkt här efter recentioner och nu vettefan hur jag ska göra.

Det var ju inga bra recentioner direkt.

För två personer hade plattan spruckit efter några åk och för en annan hade de gått sönder på något annat sätt.

Någon som har erfarenhet av dessa? Bra eller dåliga. Skriv vad du tycker i så fall.

någon som ens hört talas om nån som har dom eller har haft?

ja! det var ju ett bra svar! nu vet jag mycket mer om mina bindningar. Tack så jättemycket!
Kan någon med erfarenhet om just DE bindningarna svara.
(jag kräver inga supergrejer, vill bara inte att min första bräda ska gå sönder det första den gör)

Faktum är att ExtremHackes uttalande säger en hel del med tanke på att han jobbar på Extrem. Exciter är billiga enkla bindningar med standardmaterial. De kommer förmodligen inte att hålla så länge och du kommer snabbt att känna att du behöver nånting bättre. Mitt råd är att satsa lite mer pengar på ett par bättre bindningar.

jag är inte dum. klart som fan att jag hade köpt det dyraste och bästa om jag inte hade varit student och inte har allför mycket pengar över. Att det är min första bräda gör ju inte saken bättre heller. Känns dumt att slänga ner för mycket pengar i något man kanske inte ens tycker om.

Ingen har egentligen svarat på frågan jag ville få svar på från början. Har DU haft ett par exiter-bindningar eller känner DU någon har erfaranhet av just de bindningarna.(som har ägt och åkt på dem).

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp