Har du pajat din ena skida? jag köper den andra!

Det e så att jag åker sitski så jag behöver bara en skida så har du pajat din ena skida så e jag intresserad av den andra! alla skidor är intressanta då jag behöver lite olika typer för olika dicepliner. Jag är extra intresserad av en bra tvintippskida så att jag kan trixa lite lättare.

Skriv vilket märke, modell, årtal, pris, hur slite den e och hur lång skidan är!

Svara på detta inlägg eller maila till sebbe__84@hotmail.com eller ring/messa 0730-516854

en rätt fin fischer bigstix 84 191cm lång från 2002 tror jag?
tyvärr med lite hål i efter tidigare monteringar pris: mkt billigt!

Jag passar på att ta lite plats på din tråd.

Jag har en Atomic beta freezone rodeo eller vad det heter och söker en till likadan... 178.

(hittar jag ingen kan du köpa min)

nån som vill sälja en pocket rocket 175a 03/04 till mig? trasha min ena i slutet på förra säsongen

Har en Monster 103:a med uppsågad swallowtail till salu i chamonix för några hundringar.

Ring försäkringsbolaget Länsförsäkringar Jämtland i Östersund.
Jag lämnade in ett par Völkl 724 Pro 177 cm minitwintip, jättebra skick i april, den ena skidan var bockad men den andra finfin.
Jag vet inte vad försäkringsbolagen gör med skidorna de får in (kastar väl dem efter ett tag då de dömts som oreparibla), men jag antar att de borde kunna ge bort ett halvt par, den hela skidan och ha kvar den trasiga som nån sorts bevis. Det borde vara samma för alla försäkringsbolag.

Jag har en enstaka Salomon Scream XHot 185 cm! Den är i chamonix tyvärr men kan skaka fram den. Helst köper jag en udda om någon har. Vilken marknad dett är egentligen borde ju finnas en butik för sån här!

Tillbaka
Topp