Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag köpt rätt skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 390680" data-attributes="member: 73781"><p>Får jag fråga vad var din förra skida?</p><p></p><p>Orsaken att jag undrar är ju att man kör där det är roligast att köra. Har man en skida som är en väldigt pist orienterad skida så blir inte offpisten lika rolig som på en offpist skida.</p><p></p><p>Oavsett vilken skida du kör (Mantra eller Gotama) så kommer offpisten vara för j-vl- kul och du kommer nog köra mer offpist än innan. </p><p></p><p>Kommer penden svänga mer mot Offpist så kommer du vara jäkla nöjd med ditt Gotama köp.</p><p></p><p>Kommer du fortsätta åka mest pist så skall du nog byta till Mantra.</p><p></p><p>Vill du köra 33%/33%/33% pist/park/puder så kanske till och med Bridge är ett bättre val.</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 390680, member: 73781"] Får jag fråga vad var din förra skida? Orsaken att jag undrar är ju att man kör där det är roligast att köra. Har man en skida som är en väldigt pist orienterad skida så blir inte offpisten lika rolig som på en offpist skida. Oavsett vilken skida du kör (Mantra eller Gotama) så kommer offpisten vara för j-vl- kul och du kommer nog köra mer offpist än innan. Kommer penden svänga mer mot Offpist så kommer du vara jäkla nöjd med ditt Gotama köp. Kommer du fortsätta åka mest pist så skall du nog byta till Mantra. Vill du köra 33%/33%/33% pist/park/puder så kanske till och med Bridge är ett bättre val. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag köpt rätt skida?
Tillbaka
Topp