Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Har någon tips på resa och boende till OS?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carran" data-source="post: 143567" data-attributes="member: 33532"><p>Är det någon som har tips på var man kan bo i området kring San Sicario där störtloppet och super-g för damer i OS kommer att gå? Även tips på billiga (billigt var väl att ta i i OS tider men billigare åtminstone.) flygbolag?</p><p>Är det någon som har säsongat där nere som kanske har några bra tips skulle jag va hur tacksam som helst!!!</p><p></p><p>Skynda dig nu och skriv till mig...det brinner lite i knutarna!</p><p></p><p></p><p>Tack på förhand,</p><p></p><p>Caroline</p><p>Messa mig på freeride eller maila.</p><p>caroline_soder@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carran, post: 143567, member: 33532"] Är det någon som har tips på var man kan bo i området kring San Sicario där störtloppet och super-g för damer i OS kommer att gå? Även tips på billiga (billigt var väl att ta i i OS tider men billigare åtminstone.) flygbolag? Är det någon som har säsongat där nere som kanske har några bra tips skulle jag va hur tacksam som helst!!! Skynda dig nu och skriv till mig...det brinner lite i knutarna! Tack på förhand, Caroline Messa mig på freeride eller maila. caroline_soder@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Har någon tips på resa och boende till OS?
Tillbaka
Topp