Carran
Ny medlem
Har någon tips på resa och boende till OS?
Är det någon som har tips på var man kan bo i området kring San Sicario där störtloppet och super-g för damer i OS kommer att gå? Även tips på billiga (billigt var väl att ta i i OS tider men billigare åtminstone.) flygbolag?
Är det någon som har säsongat där nere som kanske har några bra tips skulle jag va hur tacksam som helst!!!
Skynda dig nu och skriv till mig...det brinner lite i knutarna!
Tack på förhand,
Caroline
Messa mig på freeride eller maila.
caroline_soder@hotmail.com
Är det någon som har säsongat där nere som kanske har några bra tips skulle jag va hur tacksam som helst!!!
Skynda dig nu och skriv till mig...det brinner lite i knutarna!
Tack på förhand,
Caroline
Messa mig på freeride eller maila.
caroline_soder@hotmail.com