Har ni en boendeplats över?

Ffilip

Ny medlem
Hej! Jag är en 20-årig kille som tröttnat på tristessen med ett heltidsjobb, och vill åka iväg för att få lite mer skidåkning i benen. Jag har ingen önskan om någon specifik skidort, dock vill jag inte vara borta mer än ca 2 månader. Så om någon har en plats över för ungefärlig tidsperiod, hör av er!

Vi är två grabbar som söker en inneboende över hela säsongen i Chamonix. Vi har betalat handpenningen på en lägenhet som vi får vara 3 personer i. Därför letar vi efter en soft person som klarar av att bo trångt med allt vad det innebär, som tex att hålla rätt efter sig.

Information kring lägenheten:
- Ligger centralt i Chamonix Mont Blanc med 2 min till centrala busstationen och typ samma avstånd till Aiguille du Midi.
- Tillgång till lägenheten från 1 december till 15 maj. (Inte ett måste att va där hela tiden, men du betalar fortfarande för hela säsongen)
- Kostar för dig som vill med ca 16 000kr för hela säsongen. Med el/vatten inräknat.
- Nyrenoverat badrum och kök.

Är du intresserad så hör av dig till mig(Mattebondlapp) här på freeride med lite kort info om vem du är/dina säsongsplaner, ingen bok liksom, så snackar vi lite över skype eller/och möts om det går.

/Mathias och Daniel

Tillbaka
Topp