Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har ni någonsin sett något liknande? (Trasiga skidor)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1072373" data-attributes="member: 155279"><p>Hur hände det för dom du sett?</p><p></p><p>Är det klistret i skidan mellan träfibrerna som släpper eller vad försiggår egentligen?</p><p></p><p>Jag köpte dom på Bergzeit.de och min flickvän (som kan tyska) ringde dom efter det hände och efter lite förhandlande erbjöd de sig att betala hyrning av skidor resten av tiden i alperna, 5 dagar åkning till.</p><p>Inte nog med det så betalde dom även frakten för att jag skickade tillbaka dom (upphämtning från bostad med UPS och grejer), nu har jag fått svar och de kommer att skicka mig ett par nya. Hurra!! </p><p>Ska försöka tigga till mig lite annat som tack för mödan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1072373, member: 155279"] Hur hände det för dom du sett? Är det klistret i skidan mellan träfibrerna som släpper eller vad försiggår egentligen? Jag köpte dom på Bergzeit.de och min flickvän (som kan tyska) ringde dom efter det hände och efter lite förhandlande erbjöd de sig att betala hyrning av skidor resten av tiden i alperna, 5 dagar åkning till. Inte nog med det så betalde dom även frakten för att jag skickade tillbaka dom (upphämtning från bostad med UPS och grejer), nu har jag fått svar och de kommer att skicka mig ett par nya. Hurra!! Ska försöka tigga till mig lite annat som tack för mödan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har ni någonsin sett något liknande? (Trasiga skidor)
Tillbaka
Topp