Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Har ni provat Burton ion MD skon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jesper-am-Arlberg" data-source="post: 81974" data-attributes="member: 34633"><p>Har oxå ION HD och måste säga att de är helt underbara vid friåkning, för parkåkning tycker jag de är lite för hårda men där spenderar jag bara ett fåtal dagar på en sässong.</p><p></p><p>Jag kan tänka mig att vissa tycker de är för hårde men för mig är den extra stabiliteten de ger helt underbar. </p><p>Har du gett 700kr för förra årets boots tycker jag du gjort ett bra köp. </p><p>Jag har ett par flowbindningar och de passar bra tillsammans.</p><p></p><p>Blankrad, visst är det komiskt att man går runt som med pjäxor på grund av hårdheten men fortfarande slipper man halka runt lika mycket som men pjäxor på afterskiin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jesper-am-Arlberg, post: 81974, member: 34633"] Har oxå ION HD och måste säga att de är helt underbara vid friåkning, för parkåkning tycker jag de är lite för hårda men där spenderar jag bara ett fåtal dagar på en sässong. Jag kan tänka mig att vissa tycker de är för hårde men för mig är den extra stabiliteten de ger helt underbar. Har du gett 700kr för förra årets boots tycker jag du gjort ett bra köp. Jag har ett par flowbindningar och de passar bra tillsammans. Blankrad, visst är det komiskt att man går runt som med pjäxor på grund av hårdheten men fortfarande slipper man halka runt lika mycket som men pjäxor på afterskiin. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Har ni provat Burton ion MD skon?
Tillbaka
Topp