Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Har ni provat Burton ion MD skon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MasterJinnai" data-source="post: 81975" data-attributes="member: 34412"><p>Tjena Mats!</p><p></p><p>Körde fjolåret på Ion HD och är mycket nöjd!</p><p></p><p>Att de skulle vara för styva beror väl till största delen (som ovanst. säger) på hur man åker och kanske framförallt var... Det är som sagt inga parkpjuck...</p><p></p><p>Jag måste dock säga att jag inte finner dem för styva; skulle faktiskt kunna tänka mig testa något ännu styvare, men de funkar... Plastprylen som styvar upp booten blir jag litet irriterad på ibland; den har en viss tendens att vrida sig då ena sidan är rätt glatt...</p><p></p><p>Hursomhelst, ingenting är väl HELT perfekt, men ION HD kommer högt upp på listan!</p><p></p><p>Grattis till ett bra köp!</p><p></p><p>MVH,</p><p></p><p>M.Jinnai</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MasterJinnai, post: 81975, member: 34412"] Tjena Mats! Körde fjolåret på Ion HD och är mycket nöjd! Att de skulle vara för styva beror väl till största delen (som ovanst. säger) på hur man åker och kanske framförallt var... Det är som sagt inga parkpjuck... Jag måste dock säga att jag inte finner dem för styva; skulle faktiskt kunna tänka mig testa något ännu styvare, men de funkar... Plastprylen som styvar upp booten blir jag litet irriterad på ibland; den har en viss tendens att vrida sig då ena sidan är rätt glatt... Hursomhelst, ingenting är väl HELT perfekt, men ION HD kommer högt upp på listan! Grattis till ett bra köp! MVH, M.Jinnai [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Har ni provat Burton ion MD skon?
Tillbaka
Topp