Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hård valla belag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wille1504" data-source="post: 1269605" data-attributes="member: 156543"><p>Belaget ska vara runt rumstemp för att ta till sig så mycket valla som möjligt. Försök ta in brädan innan du ska valla, men hinner du inte kan du dra järnet över belaget utan valla en stund så du får upp tempen. Jag brukar köra varje belag två gånger med samma valla utan att sickla bort den emellan eftersom jag hört att det kan vara bra. Ett tips är att sickla bort kallvalla när den är lite ljummen eftersom den blir så hård annars. Kan vara därför det bara blir småflis för dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wille1504, post: 1269605, member: 156543"] Belaget ska vara runt rumstemp för att ta till sig så mycket valla som möjligt. Försök ta in brädan innan du ska valla, men hinner du inte kan du dra järnet över belaget utan valla en stund så du får upp tempen. Jag brukar köra varje belag två gånger med samma valla utan att sickla bort den emellan eftersom jag hört att det kan vara bra. Ett tips är att sickla bort kallvalla när den är lite ljummen eftersom den blir så hård annars. Kan vara därför det bara blir småflis för dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hård valla belag?
Tillbaka
Topp