Harry Potter Offpist - BILDBEVISET

Ha ha ha.! det var ju sant. konstigt att det mystiska trycket bara uppstått på din tröja. Min som också är blå är helt clean.

Jag har exakt samma. Är det nån med en annan färg som också har det, eller e det bara vi smurfar som är förföljda?

Jag siktade honom senast på taket till tandådalens värdshus iklädd en grön dunjacka när han hojtade "Makt åt folket!" Eller så var det väl bara en synvilla, vad vet jag...
Det ligger nästan lite "X-files"-stämning över din tröja...
//jacob

han ska då nästla sig in överallt den lille trollknutten. vi måste stoppa honom. alla freeriders måste stå på enad front mot denna lilla vandal.
har inte sett honom på ett tag, men som sagt han satt o drack maltbrygd på pizzerian för ett tag sen, då sa han att kvasten var på lagning, riset hade tydligen fått sig en dängare vid en fickparkering...

En kväll var den lilla rackaren i mina fillingar och sorterade sina samlarbilder i numrerisk ordning.

Jag vet en möjlig orsak som också kan vara ett svar.
Enligt uppgift så säljer Harry Potter merchandise-prylarna skit-dåligt, på gränsen till katastrof.
Därför finns det säkert en hel del riktigt bra klipp att göra på dessa grejjer.
Skitsamma, eller hur?
Filmen var ju iofs helt värdelös, den enda bra film jag sett den sista tiden heter Svarta Pärlor och inte ens den var särskilt bra.
För övrigt så undrar jag vart all merchandise till den filmen tog vägen?
Den franska kulturbomben l"Ange Pervers med Lolly PoP försvann också i mediabruset, helt oförtjänt. För att inte tala om collegefilmen la Candidate med Clara Morgane också den filmad ur fransk synvinkel.

Rätt mysko han drillar då lite här och där den lilla rackarn.. kanske han stänker lite magic över tröjan din nu kanske du är fett mycket bättre..

Rätt mysko han drillar då lite här och där den lilla rackarn.. kanske han stänker lite magic över tröjan din nu kanske du är fett mycket bättre..

Min funkar inte heller:S använde

Jag har bilderna på datorn. Högstbjudande får dom.

edit: Märkte att dom visst försvann när min hårddisk pajjade för nån månad sen..

Senast redigerad av en moderator:
Intressant tråd, ett Harry Potter mysterium.
Vad hände egentligen David, för oss som inte sett bilderna?

Tillbaka
Topp