Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hassela
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1099470" data-attributes="member: 145369"><p>Skärp dig MnO, nu skrattade jag så att blodpuddingen fastnade i halsen.</p><p>Farligt det där!</p><p>Hassela ja, åkte dit över dagen förr när vi var ”hemma” i Sundsvall och hälsade på.</p><p>Det är bra längesedan nu men berget är väl inte högre idag?</p><p>Så för att åka av sig lite funkar det det väl.</p><p>Men för oss som bor i södra delen av landet finns närmare och bättre alternativ.</p><p>Sen kan det vara helt ok för dom som har det som närmsta ställe.</p><p>Sagt av en som har Tolvmannabacken i Kisa som närmsta backe. (Jaja, jag vet)</p><p>Ha de C</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1099470, member: 145369"] Skärp dig MnO, nu skrattade jag så att blodpuddingen fastnade i halsen. Farligt det där! Hassela ja, åkte dit över dagen förr när vi var ”hemma” i Sundsvall och hälsade på. Det är bra längesedan nu men berget är väl inte högre idag? Så för att åka av sig lite funkar det det väl. Men för oss som bor i södra delen av landet finns närmare och bättre alternativ. Sen kan det vara helt ok för dom som har det som närmsta ställe. Sagt av en som har Tolvmannabacken i Kisa som närmsta backe. (Jaja, jag vet) Ha de C [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hassela
Tillbaka
Topp