Hata fotboll!

nessan87

Ny medlem
Hata fotboll!
Finns det nån mer än jag som är trött på fotboll?
Jag blir så himla trött av allt tjat om VM man hör ute på stan nu. Jag verkligen LÄNGTAR till det tar slut!

Jag fattar inte vad det är som är så himla intressant med det bara..slå på en boll i ett mål..HA det är ju hur löjligt som helst!

Men tro mig, jag har försökt att ANPASSA mig till den vanliga världen, utan lyckade reslutat, för allt jag ser är ett par misslyckade idioter som springer omkring och jagar en boll.

Jag fattar verkligen inte folk som lever för fotbollen. Ni killar kanske inte fattar, för ALLA jag träffat verkar vara fast, ursäkta om det låter som om jag har en massa fördommar, men enligt mig och mina erfarenheter stämmer det! Men om det finns killar där ute och tjejer som håller med mig eller har några synpunkter till stackars mig kan ni ju skriva dem!

Jag är faktiskt väldigt tacksam för svar..min pojkvän är helt lost på det här och det går mig på nerverna..har ni några tipps på vad jag kan göra för att rycka upp honom ur det här träsket??...har ju knappt fått se honom på hela sommaren..:(

/Nessan

Hata fotboll!
Jag är inte jätte intreserad men det är ändå kul att kolla
om dom är jätte säkra, t.ex brazilien.
å sen äre kul å se på sverige åxå

Hata fotboll!
Vm e ja inte intresserad av men jag spelar fotboll de e rätt skojj! storsjövupen på onsdag:).
de ni

Hata fotboll!
Är inte heller intreserad man brukar försöka kolla om det är Sverige eller något stort!
Hur går det i VM nu, tycker dom verkar ha slutat sända efter att Sverige åkte ur!?

Hata fotboll!
Själv tycker jag att de är ganska kul att lira fotboll då och då. Är rätt kass iof men de kan va kul. Att kolla på fotboll är deremot värdelöst. Och jag förstår inte hur man kan vara intresserad och helt uppslukad av det när man inte spelar fotboll själv. Så som många fotbollsfans som åker runt och kollar på massa matcher men sen aldrig spelar själva. Hur kan man va så sjukt intresserad av en sport man inte utövar själv? Och kolla på när sverige lirar bara för att stötta sitt land är ju töntigt om man aldrig annars kollar på fotboll eller spelar.

Sen ser fotboll jävligt mesigt ut när man slänger sig för minsta liten knuff. Va fan stå på er och visa att ni är män. Då är amerikans foboll mycket mannligare.

Hata fotboll!
Va I helvätte säger du, FOTBOLL E DE finaste som finns. fast skidor e grymarre. men fotbolls VW är vart 4 år så jag tycker de får hålla på.

Senast ändrad:
Hata fotboll!
Hur trångsynt får man vara? Det är alla såna trådar som skapar dålig stämning på forumet! När man ska klanka ner på någons intressen!
Låt dem hållas! Det inträffar för fan bara en gång var fjärde år!

Hata fotboll!
NiclasK sa:
Själv tycker jag att de är ganska kul att lira fotboll då och då. Är rätt kass iof men de kan va kul. Att kolla på fotboll är deremot värdelöst. Och jag förstår inte hur man kan vara intresserad och helt uppslukad av det när man inte spelar fotboll själv. Så som många fotbollsfans som åker runt och kollar på massa matcher men sen aldrig spelar själva. Hur kan man va så sjukt intresserad av en sport man inte utövar själv? Och kolla på när sverige lirar bara för att stötta sitt land är ju töntigt om man aldrig annars kollar på fotboll eller spelar.

Sen ser fotboll jävligt mesigt ut när man slänger sig för minsta liten knuff. Va fan stå på er och visa att ni är män. Då är amerikans foboll mycket mannligare.
jag spelar amerikanskfotboll!

Hata fotboll!
du får tycka hur du vill men du behöver inte göra en forumtråd om dina åsikter

Hata fotboll!
Fotboll är världens största sport. Sluta gnäll så mycket alla som vill kolla på fotboll kan väl få göra det, så kan ju alla som inte vill det göra något annat då. det är ju bara VM vart fjärde år.

Hata fotboll!
FOTBOLL ÄGER O VI SKA VINNA STORSJÖCUPEN,
Sen sånt här med vm fattar jag inte varför man blir så upprörd när man åker ut o sånt.
fan lr sånna ritkga fans nej de förstår jag mej inte på spela fotboll iställe för o titta o skrika,

Hata fotboll!
mm..klart dom är misslyckade. Den som tjänar minst i vm kommer antagligen tjäna dubbelt så mycket som någon av er på det här forumet.

Hata fotboll!
hur spännande som helst å kolla på ju! och om att fotbollsspelare är misslyckade hålelr jag inte riktigt med om asså, att vara bland dom främsta inom världens största och mest populära sport så är det absolut inte vem som helst som kan kcika fotboll på den nivån...vi snackar gudomliga kungar som springer runt på det gröna gräset!

Hata fotboll!
Ikväll åkte england ut ur VM, det var fan synd. Dom var ju roligast att se på efter Sverige!

Hata fotboll!
Josslo sa:
hur spännande som helst å kolla på ju! och om att fotbollsspelare är misslyckade hålelr jag inte riktigt med om asså, att vara bland dom främsta inom världens största och mest populära sport så är det absolut inte vem som helst som kan kcika fotboll på den nivån...vi snackar gudomliga kungar som springer runt på det gröna gräset!
exakt

Hata fotboll!
#0 dum jävla tråd, varför kastar vi skid och brädåkare oss ut för ett snöbelagt stup med pinnar under fötterna? Detta borde heller inte klicka i din känslokalla värld. ALLT handlar om känsla och upplevelser! Sen att man är intresserade av olika saker är en sak, men inse att man kan säga precuis samma sak om allt du tycker är kul. Kanske tex: "Varför sitta och stirra in i en dataskräm dygnet runt" E inte detta också dumt?

Hata fotboll!
Jag förstår inte heller vad som är så fantastiskt med fotboll eller sporthysteri över huvud taget. Jag missar nog meningen med livet över huvud taget,eftersom det verkar engagera så många, så går jag nog miste om meningen med livet. Stackars mig.

Jag kan förstå att sporten kan vara nyttig för de unga som kan intressera sig för annat än stillasittande destruktiva dataspel och i stället röra på sig. Satsa mer på bredden i alla ”sporter” och meningsfulla aktiviteter istället.

Men varför skall ni”sponsra” mångmiljonärer, vars kanske enda talang är att springa runt på en fotbollsplan och jaga en boll. Är detta för att nära drömmen hos barn och vuxna som aldrig kommer att närma sig detta mål?

Det går ju att bli rik lycklig och berömd på mycket annat, som musik, kulturell verksamhet. entreprenörsverksamhet, m. m.

Jag tycks vara ensam om att tycka att fotboll är tråkigt, enahanda och överexploaterat.

Snälla svämma inte över media med denna tvångsmatning av fotboll och sportevenemang.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp