Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Måste bara fråga När ni skriver att det tar 10-15 min att gå till centrum, menar ni nasserin's centrum eller centrum St Anton ala' funky chicken å allt?
Ang. frågan om man pallar att gå t/r St. Jacob.... Allt är en fråga om motivation. Och motiv har man(FC osv.), alltså är man motiverad. Iaf om man har adress St Jacober dorfstrasse 10 (på gränsen mellan unetere nasserein/St jacob, som jag hade. Så, visst pallar man. Vila kan man göra när man blir gammal. Men visst, att bo på hotel Post el. dyl. hade ju varit att föredra
Vafan, det tar en halvtimme att gå från kyrkan i Jabob. Det är inte så farligt.
Orkar ni trava till en hygglo bergstopp så kan ni fanimig ta er till bygget ni bor på.
Mina kompisar bodde där medans jag bodde på ngt annat (kommer faktsitk inte ihåg vad det hette) Men hängde iaf ofta i deras lilla lägenhet i Weisskopf, liten med mysig. Mysigt ställe överhuvudtaget och nära till backen. Som sagt typ 15 min till centrum.