paffare Medlem 2007-03-16 HDPE i stockholm? #1 Hej! Är det någon som vet var man kan få tag på HDPE skivor i stockholmsområdet. Jag har googlat utan resultat och hoppas att någon kanske vet.
Hej! Är det någon som vet var man kan få tag på HDPE skivor i stockholmsområdet. Jag har googlat utan resultat och hoppas att någon kanske vet.
Bionicon Medlem 2007-10-02 HDPE i stockholm? #2 Har du hittat HDPE skivor? Jag är oxå på jakt efter det.
Carl-Fredrik Ny medlem 2007-10-03 HDPE i stockholm? #6 det finns på fridells i vid hammarby sjöstad, typ 700 spänn för en skiva
paffare Medlem 2007-10-03 HDPE i stockholm? #7 Fanns inte när jag köpte plexi då. hmm, ett tips är att lägga pengarna på en rail istället för en box. Box blir tråkigt i längden.
Fanns inte när jag köpte plexi då. hmm, ett tips är att lägga pengarna på en rail istället för en box. Box blir tråkigt i längden.
Bionicon Medlem 2007-10-03 HDPE i stockholm? #8 frittiof sa: det finns på fridells i vid hammarby sjöstad, typ 700 spänn för en skiva Klicka för att se resterande... Fins dom på webben?
frittiof sa: det finns på fridells i vid hammarby sjöstad, typ 700 spänn för en skiva Klicka för att se resterande... Fins dom på webben?