FredrikB Ny medlem 2003-10-13 Head C110 #1 Jag köpte ett par Head C110 idag. Är det någon som har åkt på dom. Skulle vilja veta hur de är i pist och i puder?
Jag köpte ett par Head C110 idag. Är det någon som har åkt på dom. Skulle vilja veta hur de är i pist och i puder?
Micke54 Ny medlem 2003-10-13 Head C110 #2 NEPP men ja köpte ett par pocket rocket å dom är guld i puder å parken, å nästan guld i pisten lite breda dock
NEPP men ja köpte ett par pocket rocket å dom är guld i puder å parken, å nästan guld i pisten lite breda dock
FredrikB Ny medlem 2003-10-13 Head C110 #3 Ok. Men mina C110 ser ut att va bra i pist och puder. Dom e också ganska breda, tycker jag... =D
HenningO Ny medlem 2003-10-27 Head C110 #5 Föredrar själv att första testa skidorna innan man köper dom... C110 är ju en ganska basic skida och prestanda är väl därefter. Men priset blir ju som du kanske märkte, ganska basic också :D
Föredrar själv att första testa skidorna innan man köper dom... C110 är ju en ganska basic skida och prestanda är väl därefter. Men priset blir ju som du kanske märkte, ganska basic också :D