Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mad-Trix längder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 275200"><p>Jag hittade ett par skidor, Head Mad Trix JoJo (juniormodellen av madtrix).</p><p>Absolut äckligaste skidorna jag åkt på, mjuka som luder och ingen pistegenskap.</p><p></p><p>Kvaliten var den sämsta jag sett, skidorna stort sett smulade sönder efter en säsong.</p><p>Tacka vet jag Salomon som jag hade innan, junior modellen av 1080. Då orangea. Riktigt goda och grymma för att vara en så liten juniorskida. Måste varit som blades då, btw köpte "Deespin" på freeride dom av mig och några dagar senare sprack dom :O</p><p>Efter junior madtrixen övergick jag till Salomon igen fast vanliga 1080. Gryyyyym skida, alldrig haft så skön, och grym kvalitet även fast dom tappade stålkanterna men det varnog mest jag som orsakade det.. Nu har jag ju Armada, men testade nya 1080 förra veckan med 85mm midja. Den var riktigt läcker den med och fick lust att skrota Ar6.</p><p></p><p>Nej, nästa år kanske..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 275200"] Jag hittade ett par skidor, Head Mad Trix JoJo (juniormodellen av madtrix). Absolut äckligaste skidorna jag åkt på, mjuka som luder och ingen pistegenskap. Kvaliten var den sämsta jag sett, skidorna stort sett smulade sönder efter en säsong. Tacka vet jag Salomon som jag hade innan, junior modellen av 1080. Då orangea. Riktigt goda och grymma för att vara en så liten juniorskida. Måste varit som blades då, btw köpte "Deespin" på freeride dom av mig och några dagar senare sprack dom :O Efter junior madtrixen övergick jag till Salomon igen fast vanliga 1080. Gryyyyym skida, alldrig haft så skön, och grym kvalitet även fast dom tappade stålkanterna men det varnog mest jag som orsakade det.. Nu har jag ju Armada, men testade nya 1080 förra veckan med 85mm midja. Den var riktigt läcker den med och fick lust att skrota Ar6. Nej, nästa år kanske.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mad-Trix längder?
Tillbaka
Topp