Head Mad-Trix längder?

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
B

BigAir

Guest
Head Mad-Trix längder?
Hej jag är ca 140 cm och undrar villen mad-trix skida jag ska ha? om det nu finns nån åt en som är så kort som jag?
men villken längd alltså ska jag ha?

Head Mad-Trix längder?
BigAir sa:
Hej jag är ca 140 cm och undrar villen mad-trix skida jag ska ha? om det nu finns nån åt en som är så kort som jag?
men villken längd alltså ska jag ha?
finns nog inga skidor för så korta personer som du.. tyvär

hihi kul å dra upp gamla trådar.. de tycker cederholm också!

Head Mad-Trix längder?
Haha, sluta tracka nu :D
Jaja, jag har ju kommit en bit på 3 år ialafall..

Head Mad-Trix längder?
Jag hittade ett par skidor, Head Mad Trix JoJo (juniormodellen av madtrix).
Absolut äckligaste skidorna jag åkt på, mjuka som luder och ingen pistegenskap.

Kvaliten var den sämsta jag sett, skidorna stort sett smulade sönder efter en säsong.
Tacka vet jag Salomon som jag hade innan, junior modellen av 1080. Då orangea. Riktigt goda och grymma för att vara en så liten juniorskida. Måste varit som blades då, btw köpte "Deespin" på freeride dom av mig och några dagar senare sprack dom :O
Efter junior madtrixen övergick jag till Salomon igen fast vanliga 1080. Gryyyyym skida, alldrig haft så skön, och grym kvalitet även fast dom tappade stålkanterna men det varnog mest jag som orsakade det.. Nu har jag ju Armada, men testade nya 1080 förra veckan med 85mm midja. Den var riktigt läcker den med och fick lust att skrota Ar6.

Nej, nästa år kanske..

Senast ändrad:
Head Mad-Trix längder?
hm. har inte du haft p3or nån gång? du startade en tråd om dem osv. blev det något av det?

edit: du kan väl göra en liten tidslinje med alla skidor du haft?

min ser ut så här:

2006--------------------2007
salomon 1080 t scott p3
extrem e-line

den blev inte lång...

Senast ändrad:
Head Mad-Trix längder?
Fick inte tag i rätta längden. Var 4mm från att beställa P3 och tror jag hade blivit jäkligt nöjd med dom. Verkar vara en schysst skida!

Head Mad-Trix längder?
1997. Sporten, Elan, Björnen, who cares det var ialafall "Timglas" villket man var stolt över!
1998. Snowboard
1999. Blades
2001. Ännu bättre blades, Salomon ;)
2002. Same shit, good shit^ Men sålde till kusin som inte ville ha dom..
2003. Salomon 1080 Junior, underbara men gick sönder (efter jag sålt dom till Deespin).
2004. Head Mad_trix JoJo, mycket äckliga och låg kvalitet. Sålde till en stackars flicka..
2005. Salomon 1080, underbara överallt. Värd att kallas bästa allround twintipen!
2006. Same shit, good shit^
2007. Armada Ar6, hyffsat bra men längar efter nästa säsong (SALOMON!)

Ja, tyvärr. BigAir är eller ialafall var nog troligtvis freerides största bladesåkare. Man förstod helt enkelt inte bättre, förlåt mig!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp