Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mad-Trix längder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 275211"><p>1997. Sporten, Elan, Björnen, who cares det var ialafall "Timglas" villket man var stolt över!</p><p>1998. Snowboard</p><p>1999. Blades</p><p>2001. Ännu bättre blades, Salomon <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>2002. Same shit, good shit^ Men sålde till kusin som inte ville ha dom..</p><p>2003. Salomon 1080 Junior, underbara men gick sönder (efter jag sålt dom till Deespin).</p><p>2004. Head Mad_trix JoJo, mycket äckliga och låg kvalitet. Sålde till en stackars flicka..</p><p>2005. Salomon 1080, underbara överallt. Värd att kallas bästa allround twintipen!</p><p>2006. Same shit, good shit^</p><p>2007. Armada Ar6, hyffsat bra men längar efter nästa säsong (SALOMON!)</p><p></p><p>Ja, tyvärr. BigAir är eller ialafall var nog troligtvis freerides största bladesåkare. Man förstod helt enkelt inte bättre, förlåt mig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 275211"] 1997. Sporten, Elan, Björnen, who cares det var ialafall "Timglas" villket man var stolt över! 1998. Snowboard 1999. Blades 2001. Ännu bättre blades, Salomon ;) 2002. Same shit, good shit^ Men sålde till kusin som inte ville ha dom.. 2003. Salomon 1080 Junior, underbara men gick sönder (efter jag sålt dom till Deespin). 2004. Head Mad_trix JoJo, mycket äckliga och låg kvalitet. Sålde till en stackars flicka.. 2005. Salomon 1080, underbara överallt. Värd att kallas bästa allround twintipen! 2006. Same shit, good shit^ 2007. Armada Ar6, hyffsat bra men längar efter nästa säsong (SALOMON!) Ja, tyvärr. BigAir är eller ialafall var nog troligtvis freerides största bladesåkare. Man förstod helt enkelt inte bättre, förlåt mig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mad-Trix längder?
Tillbaka
Topp