Head mad trix?

Head mad trix?
Jag har en polare som åker på dem...Han har ej den varianten där man kan vända på plattan utan gör med bindingarna fast monterad (ej på mitten). Han trivs med skidorna och de verkar vara bra både i hopp och i vanlig åkning. Offpist vet jag inte vad han tycker men de verkar vara allround och jag tror att de funkar helt utmärkt för de flesta fören och även offpist. /joel

Head mad trix?
Jag hyrde ett par Mad trix i början av säsongen. Vet ej hur de funkar i offpist men de var sköna att hoppa med. Men man orkar bara åka med dem en dag för de väger bly. Kanske var det de vändbara bindningarna som var tunga (förstod aldrig vitsen med dem, nån som vet varför man ska vända på dem?) Kort sagt: Sköna men tunga.

Head mad trix?
Idén är väl att man skall stå längre bak på skidan när man fririder
(bättre flyt?) ...
Hursomhelst lär den vändbara bindningen inte hålla ihop när man rockar på för fullt och gör feta hopp med ännu fetare vurpor, så den normala bindningen är väl till att föredra (tillsvidare..?)

Head mad trix?
Mad Trix skidorna är bland det bättre o snyggare som setts på marknaden! Men...då menar jag UTAN dessa helvetesbindningar som är fullständigt värdelösa. Dom väger säkert ett par kilo vardera, och dom jag känner som åker med dom, har aldrig brytt sig om att ens vända på dom.
Nej, köp skidorna, men spola ner bindningarna på muggen...

//jacob

Head mad trix?
det är juu stenhårda newschool skidor som är skitsnygga!
men bindningarna verkar juu vara lite poseraktiga.....

Head mad trix?
För det första: När det här inlägget skrevs så fanns inte Mojo.
För det andra: Nu tre år efter att inlägget skrevs får vi hoppas att han som skrev det har bestämt sig för mad trix lr ej.

Head mad trix?
Hah bra svar Nougat =P

Lite OT: köpte faktiskt ett par Mad trix nyligen och dyrkar dom men som ni säger. MJÖLKSYRA efter en dags åkning säger ja =/.

Head mad trix?
Jag funderar på att köpa ett par mojo, just för att de ska vara bättre utanför pisten. Är det någon som tycker att de har sämre egenskper när det gäller något annat, typ hopp?

Tillbaka
Topp