Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head mojo 15 eller Marker Jester 16?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel-LAB" data-source="post: 620657" data-attributes="member: 66686"><p>Mojo 15 är en "brandad" Tyroliabindning med mycket metall och bra hållbarhet. Har du rejält slitna pjäxor kan de glappa, annars ska det inte vara något problem. De jag har ägt har funkat kanon, även 18-bindningen. </p><p></p><p>Marker Jester är lätt överhypad, då denna bindning är byggd på ganska mycket plast och inte alls är så bra som alla säger. Ser enl. många bra ut, men, som sagt, det där med plasten...</p><p>Jester har garanterat INTE överlägsen kvalitet. </p><p></p><p>Om du vill ha bra kvalitet på en Markerbindning kan jag rekommendera M20 Comp, mycket metall och riktigt bra. Två klasser upp jämfört med Jester. Mycket nöjd med de jag har nu. </p><p></p><p>Åker även med STH 16 och FKS 185 och kan intyga att de är ett solklart val före Jester. </p><p></p><p>Välj Mojo 15!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel-LAB, post: 620657, member: 66686"] Mojo 15 är en "brandad" Tyroliabindning med mycket metall och bra hållbarhet. Har du rejält slitna pjäxor kan de glappa, annars ska det inte vara något problem. De jag har ägt har funkat kanon, även 18-bindningen. Marker Jester är lätt överhypad, då denna bindning är byggd på ganska mycket plast och inte alls är så bra som alla säger. Ser enl. många bra ut, men, som sagt, det där med plasten... Jester har garanterat INTE överlägsen kvalitet. Om du vill ha bra kvalitet på en Markerbindning kan jag rekommendera M20 Comp, mycket metall och riktigt bra. Två klasser upp jämfört med Jester. Mycket nöjd med de jag har nu. Åker även med STH 16 och FKS 185 och kan intyga att de är ett solklart val före Jester. Välj Mojo 15! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head mojo 15 eller Marker Jester 16?
Tillbaka
Topp