Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head mojo 15 eller Marker Jester 16?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiddeponken" data-source="post: 827376" data-attributes="member: 69530"><p>Nu har han ju inte sagt hur mycket han väger och hur han åker osv. Men jag säger att Jester räcker gott och väl. Jag är 183 och väger 93 kg och kör på griffon. Inställda på 9 fram och 10 bak. Har aldrig haft några problem med dem under 2 vintrar! Och det ska tilläggas att jag inte bara hoppat blå hopp och kört rails. Trodde jag skulle pajja bindningen totalt när jag kraschade 45 grader under "reclaim the mountain" då hoppet var på ca 13 m. Höll hur bra som hellst och har aldrig löst ut i onödan.</p><p></p><p>Antingen är mina bindningar några superduper eller så har andra haft otur. Om då inte jester som är i mer metall och högre DIN än griffon skulle hålla för honom så börjar man fundera.</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiddeponken, post: 827376, member: 69530"] Nu har han ju inte sagt hur mycket han väger och hur han åker osv. Men jag säger att Jester räcker gott och väl. Jag är 183 och väger 93 kg och kör på griffon. Inställda på 9 fram och 10 bak. Har aldrig haft några problem med dem under 2 vintrar! Och det ska tilläggas att jag inte bara hoppat blå hopp och kört rails. Trodde jag skulle pajja bindningen totalt när jag kraschade 45 grader under "reclaim the mountain" då hoppet var på ca 13 m. Höll hur bra som hellst och har aldrig löst ut i onödan. Antingen är mina bindningar några superduper eller så har andra haft otur. Om då inte jester som är i mer metall och högre DIN än griffon skulle hålla för honom så börjar man fundera. Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head mojo 15 eller Marker Jester 16?
Tillbaka
Topp