Head monster

Robbann

Ny medlem
Head monster
en polare fann ett par head monster 185, förra årets modell¨.
skidorna + bindningar(bra skulle de visst vara, kan inte modell)
för 3999kr.
är det ett vettigt pris för dessa skidor. är det en bra skida?

det är en polare som ska ha dem o han är osäker på om han ska ha laggen.

Head monster
Klart han ska köpa! Årets modell kostar ca 8000 så halva priset är ok. Har själv köpt ett par nu i höst. Varför betala mer när det bara är designen som skiljer sig. (har frågat importören flera gånger och så var det.) Har åkt på skidan en del och offpist är den underbar och i pisten rolig om det går undan. Du måste dock behärska carvingsvängar i pisten annars är den inte kul. Köp alltså!

Head monster
Schyssta lagg, har fått mkt god kritik för att passa bra i svenska förhållande med skare och allt vad det kan vara. Men han får väl tänka lite på om han tycker det är kul att åka mkt offpist, annars är det väl lite fel skida

Head monster
Vilken monster är det, 70, 75 eller 85? Alla tre är ju schyssta, men valet mellan dem beror ju på hur mycket pist/offpist du åker.

Head monster
tja!

jag antar att du menar 85orna. rekommenderas starkt!! helt jävla underbara i offpisten, men funkar även bra i pisten. lättare i pisten än man kan tro när man ser dom..

läs va folk som provat dom tycker här på freeride, utrustning->skidor

köpte själv ett par 02/03or i våras för ett schysst pris. det enda som skiljer mellan förra och årets modell är designen, och ska ja va ärlig tycker jag förra årets modell är snyggare, inte så jäkla klottrig...

köp!

Head monster
Är intresserad av att sälja ett par 85:or, förra årets (orange) 186 cm långa. Åkta på 2v.
säljes pga av studier
3500 vid snabb affär.
skidorna finns i öteborg, men jag i i Jönköping, ring
0704-850732
ha det bra allesammans

calle

Head monster
Är det begagnat eller nya vi pratar om? O vilken bredd är det på dom?

Men alla Monsterskidor är grymt bra, jag har ändå provat det mesta genom jobbet. Sen finns det faktiskt 103:or också...

Tillbaka
Topp