Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
HEAD SUPERSHAPE I.MAGNUM
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1222153" data-attributes="member: 175247"><p>Jag har åkt på Head Supershape iSpeed (gula) och iRally (röda) som ingår i samma serie där Magnum (gröna) och Titan (blå) också ingår.</p><p>De är egentligen för duktiga åkare som kör fort.</p><p>Gillade iRally klart bäst, de är mjukare och mer lättsvängda än de andra. Rejäl carvingprofil och nästan 140 mm bred i brättet.</p><p>iSpeed är en smal utrpräglad högfartsskida för pist.</p><p>Titan och Magnum ligger lite där emellan tror jag.</p><p></p><p>Jag betraktar mig inte som avancerad, bara som en van duktig piståkare.</p><p>Även om iRally är den mjukaste och snällaste av dem, så har jag klockat dem i 90 kmh utan något fladder eller instabilitet.</p><p>Några av de bästa skidor som jag har kört på (har iofs inte provar jättemånga olika).</p><p></p><p>Edit: De skidor som man tycker är suveräna den första timmen på morgonen är oftast inte de man gillar när man ska köra sista nerfarten till byn på eftermiddagen. Köp inte för hårda skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1222153, member: 175247"] Jag har åkt på Head Supershape iSpeed (gula) och iRally (röda) som ingår i samma serie där Magnum (gröna) och Titan (blå) också ingår. De är egentligen för duktiga åkare som kör fort. Gillade iRally klart bäst, de är mjukare och mer lättsvängda än de andra. Rejäl carvingprofil och nästan 140 mm bred i brättet. iSpeed är en smal utrpräglad högfartsskida för pist. Titan och Magnum ligger lite där emellan tror jag. Jag betraktar mig inte som avancerad, bara som en van duktig piståkare. Även om iRally är den mjukaste och snällaste av dem, så har jag klockat dem i 90 kmh utan något fladder eller instabilitet. Några av de bästa skidor som jag har kört på (har iofs inte provar jättemånga olika). Edit: De skidor som man tycker är suveräna den första timmen på morgonen är oftast inte de man gillar när man ska köra sista nerfarten till byn på eftermiddagen. Köp inte för hårda skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
HEAD SUPERSHAPE I.MAGNUM
Tillbaka
Topp