Ohlalar
Ny medlem
Heiligenblut?
Hejhej, det är så att jag antagligen fått jobb i Österrike i vinter och orten heter Heiligenblut. Det jag undrar är om någon som varit där eller i närheten kan svara på om det är ok ort att säsonga på? Riktigt liten håla men men..
Snö? Uteliv? Orter som man kan åka till i närhten? Park? Osv..
Tacksam för svar!
//jakob.
Snö? Uteliv? Orter som man kan åka till i närhten? Park? Osv..
Tacksam för svar!
//jakob.