Heiligenblut?

Ohlalar

Ny medlem
Heiligenblut?
Hejhej, det är så att jag antagligen fått jobb i Österrike i vinter och orten heter Heiligenblut. Det jag undrar är om någon som varit där eller i närheten kan svara på om det är ok ort att säsonga på? Riktigt liten håla men men..

Snö? Uteliv? Orter som man kan åka till i närhten? Park? Osv..

Tacksam för svar!

//jakob.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp