Gustav_Svensson
Ny medlem
Hej? :d
Bluffen är genomskådad
Lås tråden =)
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok lät hyfsat bra. värkar bli en billig säsong! Finns det mer än bara en backe?Alex_Sverin sa:de är en dröm att säsonga i hedebacken.. dom har allt.. nära till världens centrum (hudiksvall), glad liftpersonal som gärna kör över en med skotern, 250m lång skidbacke, en jävla massa slalomkäppar å har du tur så får du kke ett dump på 2cm så de går att pumpa lite puder som man säger här i hudiksvall
å utelivet är grymt.. bara att hyra hedestugan om du vill ha fest.. sen var de boendet, då kan du ju prata med någon ansvarig i skidbacken, tror dom ska ha någon tältplats ledig under vinterhalvåret...
behöver du mat så har du inte allt förlångt bort en matvarubutik som kallas LIDL.. dom har jävligt sköna sandaler för övrigt.
jadå de är klart.. de finns till å med 3st backar.. först har vi den vanliga backen som är så bra så den inte ens har fått ett namn. sen har vi bananbacken som alla borde förstå så liknar den backen inte en banan för den är böjd åt fel håll, men den är mycket underhållande.. och sist men inte minst: branten.. backen som inte varit pistad senaste säsongen iaf.. där kan du få nåra fina pudersvängarGustav_Svensson sa:Ok lät hyfsat bra. värkar bli en billig säsong! Finns det mer än bara en backe?Alex_Sverin sa:de är en dröm att säsonga i hedebacken.. dom har allt.. nära till världens centrum (hudiksvall), glad liftpersonal som gärna kör över en med skotern, 250m lång skidbacke, en jävla massa slalomkäppar å har du tur så får du kke ett dump på 2cm så de går att pumpa lite puder som man säger här i hudiksvall
å utelivet är grymt.. bara att hyra hedestugan om du vill ha fest.. sen var de boendet, då kan du ju prata med någon ansvarig i skidbacken, tror dom ska ha någon tältplats ledig under vinterhalvåret...
behöver du mat så har du inte allt förlångt bort en matvarubutik som kallas LIDL.. dom har jävligt sköna sandaler för övrigt.
Jävlar höga krav du har människa. Tänk på att det finns barn i Afrika som svälter!Gustav_Svensson sa:Ok lät hyfsat bra. värkar bli en billig säsong! Finns det mer än bara en backe?
Alexander Sverin, mannen med för mkt fritidAlex_Sverin sa:de är en dröm att säsonga i hedebacken.. dom har allt.. nära till världens centrum (hudiksvall), glad liftpersonal som gärna kör över en med skotern, 250m lång skidbacke, en jävla massa slalomkäppar å har du tur så får du kke ett dump på 2cm så de går att pumpa lite puder som man säger här i hudiksvall
Nejnej.. Har inte höga krav. Därför jag tänkte prova på en säsong i hede backen! Men det skulle vara kul med lite omväxling istället för bara 1 backe. Branten.. Alex_Sverin, är den för brant så dom inte kan pista eller?egge87 sa:Jävlar höga krav du har människa. Tänk på att det finns barn i Afrika som svälter!Gustav_Svensson sa:Ok lät hyfsat bra. värkar bli en billig säsong! Finns det mer än bara en backe?
ja den är fruktansvärt brant.. å minst lika lång som den backen utan namnGustav_Svensson sa:Nejnej.. Har inte höga krav. Därför jag tänkte prova på en säsong i hede backen! Men det skulle vara kul med lite omväxling istället för bara 1 backe. Branten.. Alex_Sverin, är den för brant så dom inte kan pista eller?egge87 sa:Jävlar höga krav du har människa. Tänk på att det finns barn i Afrika som svälter!Gustav_Svensson sa:Ok lät hyfsat bra. värkar bli en billig säsong! Finns det mer än bara en backe?
// G
250 meter rakt ner dåAlex_Sverin sa:ja den är fruktansvärt brant.. å minst lika lång som den backen utan namnGustav_Svensson sa:Nejnej.. Har inte höga krav. Därför jag tänkte prova på en säsong i hede backen! Men det skulle vara kul med lite omväxling istället för bara 1 backe. Branten.. Alex_Sverin, är den för brant så dom inte kan pista eller?egge87 sa:Jävlar höga krav du har människa. Tänk på att det finns barn i Afrika som svälter!
// G![]()
tyvär.. jag ska ner till skidbacken utanför enånger denna säsong :PGustav_Svensson sa:250 meter rakt ner dåAlex_Sverin sa:ja den är fruktansvärt brant.. å minst lika lång som den backen utan namnGustav_Svensson sa:Nejnej.. Har inte höga krav. Därför jag tänkte prova på en säsong i hede backen! Men det skulle vara kul med lite omväxling istället för bara 1 backe. Branten.. Alex_Sverin, är den för brant så dom inte kan pista eller?
// G![]()
" skratt" . Okej men då kör jag på detta! Någon mer som ska säsonga där i vinter?
varför inte bräntberget i umeå ?Alex_Sverin sa:tyvär.. jag ska ner till skidbacken utanför enånger denna säsong :PGustav_Svensson sa:250 meter rakt ner dåAlex_Sverin sa:ja den är fruktansvärt brant.. å minst lika lång som den backen utan namn![]()
" skratt" . Okej men då kör jag på detta! Någon mer som ska säsonga där i vinter?
nu tycker jag att du är lite för hård mot hedebacken.. backen är ju minst 100meter längre än vad du säger TITTI. och den pistas faktiskt 2-3gånger i veckan (om de finns tillgång till pistmaskin) å vem säsongar för att jibba liksom.. huvudsaken är ju att de kommer nått dump med snö nångång ibland. och för den delen så är de lyxigt med hembakt bröd.. möglet har jag inte hört nånting om.tittti540 sa:jag hoppas verkligen att du skojar! är det nåt man inte vill göra är det att sesonga i hede backen! vill du ha en totalt värdelös och bortkastad vinter? gör vad som helst annat än att jobba där. det är en 150 meter lång backe som i bästa fall pistas 1 ggn i månaden. världens sämsta gamla rostiga lift från 72. världens fulaste gammla hopp och det enda railet har martin stark aka bondjibber90 snickrat ihop på slöjden för några år sen. deras fika har ägarn bakat själv och de har hunnit mögla för ingen äter de. dom har nog aldrig hört talas om party heller. de kasnke är nån gammal släktträff som bäst.
jobba absoklut inte i hede backen. skit hede backen som jag brukar kalla den.
alex_sverin även kallad LÖGNARN sverin bara ljuger för dej. han hatar också hede. han åker där bara för att jävlas med mej. ingen som har varit där vill återvända.
och det jag skriver är bara EN UNDERDRIFT! det är verkligen totalt värdelöst!
jag tog mej till och med tid att skriva ett seriöst inlägg! så förjÄ*ligt är det
MVH TITTI.
ps: jag har några skitfulabilder från hede backen som du kan få se om du ändå börjar överväga att jobba där. då kommer du garanterat bli avskräckt. ds.
okej Alex. jag kanske tog i lite där. backen må vara 250 meter, men något dump snö då och då? jag har aldrig sett minsta snöflinga i närheten av Hede backen så länge jag har levt. det är is så långt ögonen kan nå och antal gäster där på en dag.. 20 stycken? varav 15 är alla LOCALS som finns i hela hede och som bara åker där för att dom tycker synd om ägaren! om hede hade haft något annat i "skiduthyrningen" än ett par gammla snowboard boots som rödakorset har skänkt hade vi kanske kunnat börja snacka på allvar.Alex_Sverin sa:nu tycker jag att du är lite för hård mot hedebacken.. backen är ju minst 100meter längre än vad du säger TITTI. och den pistas faktiskt 2-3gånger i veckan (om de finns tillgång till pistmaskin) å vem säsongar för att jibba liksom.. huvudsaken är ju att de kommer nått dump med snö nångång ibland. och för den delen så är de lyxigt med hembakt bröd.. möglet har jag inte hört nånting om.tittti540 sa:jag hoppas verkligen att du skojar! är det nåt man inte vill göra är det att sesonga i hede backen! vill du ha en totalt värdelös och bortkastad vinter? gör vad som helst annat än att jobba där. det är en 150 meter lång backe som i bästa fall pistas 1 ggn i månaden. världens sämsta gamla rostiga lift från 72. världens fulaste gammla hopp och det enda railet har martin stark aka bondjibber90 snickrat ihop på slöjden för några år sen. deras fika har ägarn bakat själv och de har hunnit mögla för ingen äter de. dom har nog aldrig hört talas om party heller. de kasnke är nån gammal släktträff som bäst.
alex_sverin även kallad LÖGNARN sverin bara ljuger för dej. han hatar också hede. han åker där bara för att jävlas med mej. ingen som har varit där vill återvända.
jag tog mej till och med tid att skriva ett seriöst inlägg! så förjÄ*ligt är det
MVH TITTI.
ps: jag har några skitfulabilder från hede backen som du kan få se om du ändå börjar överväga att jobba där. då kommer du garanterat bli avskräckt. ds.
jag lögnare? där ljög du så öronen lossnade iallafall... plus att när du TITTI var i hedebacken och tog bilderna så visade kanske backen sig från en lite sämre sida.
Mvh Alex
Hej! Ja detta lät juh inte bra. Men när jag läste informationen om backen hörde jag att backen är så lång som sverin säger. Och att den pistas 3 ggr i veckan kan juh vara ra om de dumpar, då kanske snön är orörd ett tag? Men , hur är offpisten förövrigt? Några drops? Personalen då tittti540, är dom trevliga? Nu har jag redan lämnat in min ansökan endå. Det blir hede 08/09! Förra året var jag i Chamonix. denna gång valde jag stanna i Sverige! Detta får väl bli en erfarenhet!tittti540 sa:jag hoppas verkligen att du skojar! är det nåt man inte vill göra är det att sesonga i hede backen! vill du ha en totalt värdelös och bortkastad vinter? gör vad som helst annat än att jobba där. det är en 150 meter lång backe som i bästa fall pistas 1 ggn i månaden. världens sämsta gamla rostiga lift från 72. världens fulaste gammla hopp och det enda railet har martin stark aka bondjibber90 snickrat ihop på slöjden för några år sen. deras fika har ägarn bakat själv och de har hunnit mögla för ingen äter de. dom har nog aldrig hört talas om party heller. de kasnke är nån gammal släktträff som bäst.
MVH TITTI.
HAHAHAHA, årets tråd! för övrigt kan hedebacken ha sveriges bästa puder om jag ska vara ärlig! äkta fejksnö.Alex_Sverin sa:de är en dröm att säsonga i hedebacken.. dom har allt.. nära till världens centrum (hudiksvall), glad liftpersonal som gärna kör över en med skotern, 250m lång skidbacke, en jävla massa slalomkäppar å har du tur så får du kke ett dump på 2cm så de går att pumpa lite puder som man säger här i hudiksvall
klart de dumpar i hedebacken, nåra centimeter per gång så de gäller att ha breda skidor... gör de nått om de är ett begränsat antal skidåkare i skisbacken? du slipper ju liftkö.. å vad jag vet så är "localsen" väldigt trevliga å jävligt duktiga på att äta bullar och grilla korv.. och om du så känner för att få en upplevelse i vesslan så gör de, har inte provat själv.. men de sägs att de är väldigt lärorikt.. och de där med att pistmaskinen är gammal ger ju en viss känsla i manchestret...tittti540 sa:okej Alex. jag kanske tog i lite där. backen må vara 250 meter, men något dump snö då och då? jag har aldrig sett minsta snöflinga i närheten av Hede backen så länge jag har levt. det är is så långt ögonen kan nå och antal gäster där på en dag.. 20 stycken? varav 15 är alla LOCALS som finns i hela hede och som bara åker där för att dom tycker synd om ägaren! om hede hade haft något annat i "skiduthyrningen" än ett par gammla snowboard boots som rödakorset har skänkt hade vi kanske kunnat börja snacka på allvar.Alex_Sverin sa:nu tycker jag att du är lite för hård mot hedebacken.. backen är ju minst 100meter längre än vad du säger TITTI. och den pistas faktiskt 2-3gånger i veckan (om de finns tillgång till pistmaskin) å vem säsongar för att jibba liksom.. huvudsaken är ju att de kommer nått dump med snö nångång ibland. och för den delen så är de lyxigt med hembakt bröd.. möglet har jag inte hört nånting om.tittti540 sa:jag hoppas verkligen att du skojar! är det nåt man inte vill göra är det att sesonga i hede backen! vill du ha en totalt värdelös och bortkastad vinter? gör vad som helst annat än att jobba där. det är en 150 meter lång backe som i bästa fall pistas 1 ggn i månaden. världens sämsta gamla rostiga lift från 72. världens fulaste gammla hopp och det enda railet har martin stark aka bondjibber90 snickrat ihop på slöjden för några år sen. deras fika har ägarn bakat själv och de har hunnit mögla för ingen äter de. dom har nog aldrig hört talas om party heller. de kasnke är nån gammal släktträff som bäst.
MVH TITTI.
jag lögnare? där ljög du så öronen lossnade iallafall... plus att när du TITTI var i hedebacken och tog bilderna så visade kanske backen sig från en lite sämre sida.
Mvh Alex
jag föreslår att TS ska åka på studiebesök eller något liknande till Hedebacken, han kanske tillåme kan få provåka vesslan? jag vet inte men han kanske gillar gammla skabbiga backar som pistas med kommunens gammla pistmaskin och som aldrig någonsin haft en enda turist, förutom jag då.
TITTI
jag hoppas verkligen att du skojar! hede är det sämsta stället jag nånsin varit till. Till och med hammarbybacken i sthlm framstår som närmast ett paradis om man jämför med hede. det finns ingen orörd snö i hede, det finns ingen snö där. skulle inte tro att dom har så mycket som ens en snökanon. det existerar ingen offpist. det skulle vara om nån gammal gubbe grävt en hemmagjord stig av nåt slag, i vilket fall som helst skulle det ta högst 20 sekunder att åka ner, som på resten av berget. personalen kan jag ärligt inte klaga på, förutom det faktum att dom borde pensionerats för 20 år sen och att dom har mekat ihop hemmagjorda skotrar själva för att använda i jobbet. tror inte dom får lön för mödan heller. och det är då ett under att nån vill volontär arbeta i hede.Gustav_Svensson sa:Hej! Ja detta lät juh inte bra. Men när jag läste informationen om backen hörde jag att backen är så lång som sverin säger. Och att den pistas 3 ggr i veckan kan juh vara ra om de dumpar, då kanske snön är orörd ett tag? Men , hur är offpisten förövrigt? Några drops? Personalen då tittti540, är dom trevliga? Nu har jag redan lämnat in min ansökan endå. Det blir hede 08/09! Förra året var jag i Chamonix. denna gång valde jag stanna i Sverige! Detta får väl bli en erfarenhet!tittti540 sa:jag hoppas verkligen att du skojar! är det nåt man inte vill göra är det att sesonga i hede backen! vill du ha en totalt värdelös och bortkastad vinter? gör vad som helst annat än att jobba där. det är en 150 meter lång backe som i bästa fall pistas 1 ggn i månaden. världens sämsta gamla rostiga lift från 72. världens fulaste gammla hopp och det enda railet har martin stark aka bondjibber90 snickrat ihop på slöjden för några år sen. deras fika har ägarn bakat själv och de har hunnit mögla för ingen äter de. dom har nog aldrig hört talas om party heller. de kasnke är nån gammal släktträff som bäst.
MVH TITTI.
nu har jag hört mig för med alla locals och de visade sig att du bara har varit i hedebacken två gånger.. hur kan du då veta allt detta? klart de finns snö, lös å fluffig snö.. och vad de gäller snökanoner så har dom hela 3st, skotrarna är top of the line om man säger så.. jag skulle vilja avsluta med att jämföra järvsöbacken och hedebacken.. i den kampen så drar nog hedebacken de längsta strået med sin underbara charm..tittti540 sa:jag hoppas verkligen att du skojar! hede är det sämsta stället jag nånsin varit till. Till och med hammarbybacken i sthlm framstår som närmast ett paradis om man jämför med hede. det finns ingen orörd snö i hede, det finns ingen snö där. skulle inte tro att dom har så mycket som ens en snökanon. det existerar ingen offpist. det skulle vara om nån gammal gubbe grävt en hemmagjord stig av nåt slag, i vilket fall som helst skulle det ta högst 20 sekunder att åka ner, som på resten av berget. personalen kan jag ärligt inte klaga på, förutom det faktum att dom borde pensionerats för 20 år sen och att dom har mekat ihop hemmagjorda skotrar själva för att använda i jobbet. tror inte dom får lön för mödan heller. och det är då ett under att nån vill volontär arbeta i hede.Gustav_Svensson sa:Hej! Ja detta lät juh inte bra. Men när jag läste informationen om backen hörde jag att backen är så lång som sverin säger. Och att den pistas 3 ggr i veckan kan juh vara ra om de dumpar, då kanske snön är orörd ett tag? Men , hur är offpisten förövrigt? Några drops? Personalen då tittti540, är dom trevliga? Nu har jag redan lämnat in min ansökan endå. Det blir hede 08/09! Förra året var jag i Chamonix. denna gång valde jag stanna i Sverige! Detta får väl bli en erfarenhet!tittti540 sa:jag hoppas verkligen att du skojar! är det nåt man inte vill göra är det att sesonga i hede backen! vill du ha en totalt värdelös och bortkastad vinter? gör vad som helst annat än att jobba där. det är en 150 meter lång backe som i bästa fall pistas 1 ggn i månaden. världens sämsta gamla rostiga lift från 72. världens fulaste gammla hopp och det enda railet har martin stark aka bondjibber90 snickrat ihop på slöjden för några år sen. deras fika har ägarn bakat själv och de har hunnit mögla för ingen äter de. dom har nog aldrig hört talas om party heller. de kasnke är nån gammal släktträff som bäst.
MVH TITTI.
börjar nästan fundera på om inte en hazz1 och ska sesoonga där i år.. du kanske kan höra vidare med honom![]()