Hej Freeride.se

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snill1

Ny medlem
Hej Freeride.se
Efter ett totalt misslyckat liv har jag, låt oss kalla mig Snill1, äntligen fattat mitt livs beslut.
Jag har sagt upp all min sociala kontakt, jag har spärrat in mig på mitt rum, köpt en hyperdator för att freeride.se's sidor ska ladda snabbare, köpt en micro och en linbana ner till Billys Pannpizzas snabbköp. Investerat alla mina övriga besparningar i aktier, så klart freeride.se aktier.

Min framtid ligger i cybervärldens framtid, hej Freeride.
Detta är ett mycket stort kliv för mig, jag härstammar från fina kvarter, och hänga på sidor som denna var strikt förbjudet. Nu har jag brytit de heliga reglerna. Min mor tyckte jag införde skam över släktet, så hon har x antal gånger försökt ta livet av mig. Varje gång har jag kommit undan i min privatjet, så nu har hon och min familj flytt landet.

Jag ska snabbt försöka anpassa mig till kulturen här på freeride.se, jag har läst forumen här i 3 månader imorgon, så jag har lärt mig x antal termer som verkar vara ganska populära.

Angående skidåkningen gör jag raska framsteg. Jag och mina x-kompisar (har sagt upp kontakten) åkte en månad i maj till Chamonix, passade på att mellanlanda där, var ju som sagt påväg hem från Troppan. (För er "noobs" som intee vet jag troppan är, haha på er, är det ialla fall St. Tropez). Under denna månad så låg jag i hårt, inspekterade noga de mycket beundransvärda akrobaterna som utförde akrobatiska stund i mycket stora gupp. Och den sista dagen innan hemfärden, tog jag min första Carving kurva (osäker stavning obs). Jag är mycket imponerad av mig själv, och efter de 2 veckorna i Åre i vinter så kan jag förhoppningsvis ta liften helt själv, utan liftvaktens hjälp.

Jag avslutar med ett fräckt, peace

Hej Freeride.se
assa fan du är ju inte ens cool! ja tycke r du ska tillbaks till ditt gamla liv!

Hej Freeride.se
Käre rare AIK-AIK-AIK-AIK,

Jag måste ge dig ett tips för att du ska kunna hänga med i dagens kultur. Sluta säga cool och använd istället uttrycket "G" eller "ghetto".

Tack för mig

Hej Freeride.se
troll.jpg

(Skriv inte ett ord så förstör vi hans nöje.)

Senast ändrad:
Hej Freeride.se
aha, tack för det. Om du inte observerade det så utvecklas jag faktiskt för att bli en riktigt gangster.

Hej Freeride.se
Dr Snow, nu tycker jag du är extremt osjysst. För det första, varför överhuvudtaget kalla mig "troll"? Och för det andra, försöra mitt nöje? Ursäkta mig för att jag har tänkt mig att spendera mitt liv på denna underbara site? Nu får du be om förlåtelse (gärna i min gb tack!)

Hej Freeride.se
E Rockner, jag lider faktiskt av sjukdommen "förkylning" för tillfället. Ganska allvarligt dock..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp